خبرنگاران کرونای نوع هندی در استان خوزستان مشاهده نشده است

به گزارش مجله سی نوا، اهواز - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه تا به امروز کرونای نوع هندی در استان مشاهده نشده است گفت: کنترل های لازم در این خصوص به شدت انجام می گردد.

خبرنگاران کرونای نوع هندی در استان خوزستان مشاهده نشده است

به گزارش خبرنگاران دکتر فرهاد ابول نژادیان سه شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی گفت: به طور مرتب و روزانه از موارد ابتلا برای مشخص موتاسیون های جهش یافته نمونه گیری و کیت های آزمایشگاهی را به انستیتوپاستور ارسال می کنیم.

وی با اشاره به قدرت سرایت پذیری کرونای هندی نسبت به نوع انگلیسی اضافه کرد: امروز نتیجه آزمایشات هفته گذشته به دست ما رسید که همه نمونه ها از نوع کرونای انگلیسی بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: در نمونه گیری ها اگر به موارد مشکوکی برخورد کنیم حتما این موضوع را از نظر سوش های جدید آنالیز می کنیم.

وی اضافه کرد: اکنون در حال واکسیناسیون افراد بالای 80 سال هستیم که جا دارد از هم استانی های عزیز خواهش کنم تنها در صورت برقراری تماس، به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه نمایند.

ابول نژادیان بیان نمود: از افراد بالای80 سال دعوت می کنم به مراکز بهداشتی مراجعه نموده و زودتر نسبت به واکسیناسیون خود اقدام نمایند.

وی در سرانجام اضافه کرد: از مردم انتظار داریم که رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و از تردد در مکان های شلوغ پرهیز نمایند تا پیک بیماری کنترل گردد.

در حال حاضر 10 شهرستان خوزستان در شرایط قرمز، 9 شهرستان نارنجی و هشت شهرستان زرد هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1286

به "خبرنگاران کرونای نوع هندی در استان خوزستان مشاهده نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونای نوع هندی در استان خوزستان مشاهده نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید