خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد، مردم در خانه بمانند

به گزارش مجله سی نوا، تهران- خبرنگاران- معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان ورامین گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت های مربوط به فعالیت اصناف غیرضروری همچنان ادامه دارد و ضروری است تا مردم با ماندن در خانه، زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع نمایند.

خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد، مردم در خانه بمانند

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

رضا کارخانه روز یکشنبه در جلسه فوق العاده آنالیز شرایط مقابله با شیوع ویروس کرونا که در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد اظهار کرد: متأسفانه بعضی از مردم با تصور این که با خاتمه یافتن تعطیلات رسمی و غیررسمی نوروز، ویروس کرونا نیز از بین می رود، روز گذشته با حضور در خیابان ها و معابر شهر، یک روز عادی را در شهرستان رقم زدند.

وی اضافه نمود: واقعیت این است که تمامی کوشش های اجرا شده از سوی مسئولان و کادر درمانی منوط به همکاری مردم در قطع زنجیره انسانی انتقال ویروس کرونا است، به گفته مسئولان وزارت بهداشت و درمان، کشور در مرحله کنترل بیماری کرونا نیز قرار نگرفته بنابراین نباید با حضور در خیابان و بازگشتن به زندگی عادی، تمامی این کوشش ها را بی اثر کرد.

معاون فرماندار ورامین توضیح داد: طرح فاصله گذاری اجتماعی، ممنوعیت فعالیت واحدهای صنفی غیرضروری، ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به شهرستان ورامین و تعطیلی مراکز تجمع مردم از جمله بوستان ها همچنان ادامه دارد و ضروری است تا مردم نیز همچون روزهای گذشته به ویژه روز طبیعت، از حضور در شهر، تفرجگاه ها و مزارع خودداری نمایند.

کارخانه با انتقاد از شرایط نابسامان حضور وانت بارهای دوره گرد در مناطق مختلف شهرستان ورامین گفت: این روزها در هر نقطه از شهر، ده ها وانت توقف نموده و به فروش میوه و سبزیجات مشغول است، این خودروها علاوه بر ایجاد مسائل ترافیکی وافزایش خطر بروز تصادف، مسائلی را به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی به همراه می آورند.

وی گفت: وظیفه ذاتی شهرداری، برخورد با هرگونه سد معبر است لذا ازمسئولان مدیریت شهری درخواست می گردد تا با همکاری پلیس راهور و نیروی انتظامی هرچه سریعتر نسبت به جمع آوری این خودروها از سطح شهر اقدام نمایند.

معاون فرماندار ورامین اضافه نمود: با شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی، عملیات کنترل ورود و خروج خودروهای غیربومی به داخل و خوردهای پلاک استان تهران به خارج از محدوده ورامین در سه راهی چرمشهر - حسن آباد ادامه دارد و پلیس راه، راهداری و عوامل انتظامی با جدیت این طرح را دنبال می نمایند.

وی توضیح داد: با استقرار مرکز اورژانس در این پایگاه، هر گونه مورد مشکوک ابتلا به بیماری کرونا شناسایی و افراد به مراکز درمانی منتقل می شوند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تا به امروز 58 هزار و 226 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 151نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 3603 نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین شرایط ابتلای قطعی به کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان نمود: بر اساس گزارش قطعی دانشگاههای علوم پزشکی و نتیجه 189 هزار و 790 آزمایش از 95 آزمایشگاه تشخیصی از ظهر دیروز تا امروز (17 فروردین) تعداد 2483 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران قطعی شناسایی شده مبتلا به ویروس کرونا در کشور به 58 هزار و 226 مورد رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 435

به "خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد، مردم در خانه بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد، مردم در خانه بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید