خبرنگاران باشگاه های ورزشی سمنان موظف به رعایت نرخ تصویب شده قبلی هستند

به گزارش مجله سی نوا، سمنان- خبرنگاران- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان تاکید نمود که باشگاه ها و اماکن ورزشی این شهرستان باید طبق نرخ تصویب شده قبلی به ارائه خدمات به مردم بپردازند.

خبرنگاران باشگاه های ورزشی سمنان موظف به رعایت نرخ تصویب شده قبلی هستند

حسین زیاری روز دوشنبه به رسانه ها گفت: با توجه به صدور مجوز بازگشایی بعضی اماکن مربوط به رشته های انفرادی و همچنین باشگاه های ورزشی، مشاهده شده تعداد اندکی از باشگاه داران و بهره برداران اماکن ورزشی، برای ارائه خدمات اقدام به اخذ مبالغی اضافه تر از شهریه های تصویب شده می نمایند که این اقدام خلاف قانون است.

وی ابراز داشت: کلیه بهره برداران و باشگاه داران باید پروتکل های بهداشتی را با دقت و حساسیت ویژه اجرا نمایند و برای آنالیز این موضوع تیم بازرسی ویژه ای با همراهی هیات پزشکی و ورزشی تشکیل شده است.

وی اضافه نمود: تا این لحظه هیچ تغییری در تعرفه ها ایجاد نشده است و ارائه نکردن خدمات عمومی و اخذ مبالغی با عنوان برگزاری دوره خصوصی (به اجبار) یا به بهانه خلوت شدن این گونه اماکن برای رعایت پروتکل بهداشتی خلاف قانون است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان ضمن تشکر از باشگاه داران و بهره برداران اماکن ورزشی برای قانونمندی و همراهی در جهت مبارزه با ویروس کرونا اذعان داشت: مسائل ایجاد شده برای صاحبان کسب و کارهای ورزشی را درک می کنیم اما باید توجه داشت که فلسفه ورزش ارتقا سطح سلامت جسمی و روحی مردم است و هر اقدامی که بر خلاف این رویه صورت پذیرد مستوجب برخورد قانونی است.

زیاری گفت: باشگاه داران و بهره برداران اماکن ورزشی در سمنان در رعایت قوانین نمونه هستند اما اگر تخلفی صورت پذیرد که با برخورد قانونی همراه گردد، مدت زمان زیادی خواهد برد تا فک پلمب صورت پذیرد.

وی اضافه نمود: هنوز برای رشته های رزمی، کشتی، جودو، فوتبال، والیبال و بسکتبال مجوزی صادر نشده است و صرفا اجازه راه اندازی 29 رشته انفرادی اعلام شده و باشگاه های بدنسازی مجاز به ارائه خدمات هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 724

به "خبرنگاران باشگاه های ورزشی سمنان موظف به رعایت نرخ تصویب شده قبلی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باشگاه های ورزشی سمنان موظف به رعایت نرخ تصویب شده قبلی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید