کرونا زمان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا را تغییر داد

به گزارش مجله سی نوا، رئیس فدراسیون والیبال تایلند در نامه ای به روسای فدراسیون های آسیایی از تغییر زمان برگزاری مسابقات ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال اطلاع داد.

کرونا زمان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا را تغییر داد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیش از این قرار بود مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا از 22 تا 25 اسفندماه به میزبانی پوکت تایلند برگزار گردد.

رئیس فدراسیون والیبال تایلند، امروز در نامه ای به روسای فدراسیون های آسیایی که از سوی دبیرکل این فدراسیون ایمیل شده، از تغییر زمان این مسابقات به دلیل نگرانی از شیوع بیماری کرونا اطلاع داد.

در نامه سومپرن چایبانگیانگ آمده است:

با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا در دنیا و این که بسیاری از شهروندان برای سفر به خارج از کشورشان با مشکل روبه رو هستند و بسیاری از رویدادهای ورزشی از جمله بعضی مسابقات فدراسیون دنیای والیبال نیز به تعویق افتاده و یا لغو شده اند، فدراسیون والیبال تایلند تصمیم گرفته است برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری در تیم ها، مسئولان و تماشاگران و پیگیری اقدامات، زمان برگزاری مسابقات والیبال ساحلی زیر 19 سال آسیا را تغییر دهد. بنابراین، زمان جدید این مسابقات 23 تا 27 سپتامبر (دوم تا ششم مهرماه 99) اعلام می گردد که کماکان به میزبانی پوکت برگزار خواهد شد.

تیم های والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران که هم اکنون در اردوی آماده سازی کیش به سر می برند، پیش از این دو اردو در شهرهای بوشهر و اهواز برگزار نموده اند. بلیت بازیکنان و سرمربی تیم های ایران نیز برای روز 18 اسفند ماه تهیه شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 462

به "کرونا زمان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا را تغییر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا زمان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا را تغییر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید