جزیره ای دست ساز بر روی آب

به گزارش مجله سی نوا، خبرنگاران : کاترین و وین کینگ زمانی که قرار شد خارج از دنیای مدرن زندگی نمایند، دچار مشکل نشدند.آنها تصمیم گرفتند که جزیره شخصی خودشان را در ساحل جزیره ونکوور در کانادا بسازند و از این سبک نو زندگی به مدت 24 سال لذت ببرند.

جزیره ای دست ساز بر روی آب

وین در زمان بچگی خانه درختی می ساخت و زمانی که بزرگ شد از این استعداد در راه دیگری استفاده کرد. او با دست های خودش و از طریق ابزاری مانند چکش و اره یک سازه 500 تونی را که بر روی آب شناور می ماند، ساخت.این سازه از بالا مانند مخلوطی از ساختمان ها است که با آب احاطه شده است. آنها حتی زمین بازی و فانوس دریایی مخصوص خود را دارند. افسار این خانه تها به ساحل متصل شده و تنها دسترسی آن از آب است.

وقتی از او سوال می گردد که آیا هیچوقت دریا زده نمی گردد، او طنازانه پاسخ می دهد نه، اما وقتی به زمین می روم خشکی زده می شوم.این زوج هنرمند می توانستند یک خانه بزرگ بخرند اما ترجیح دادند خودشان آن را بسازند. آنها به زودی دریافتند که این سبک از زندگی برای آنها عالی است. در ضمن هم تمام نیازهای آنها را برآورده می نماید و هم در فراوری هنر و استقلال به آنها کمک می نماید.

کاترین چهار گلخانه را به این عمارت شناور افزود. آنها در طول ساخت این بهشت شناور از منابع طبیعی نیز استفاده کردند.در روز های خوب، وین با قایق کوچک خود به خلیج می رود و به ماهیگیری می پردازد. در روزهایی که آب آرام نیست یا شرایط آب و هوایی کمک نمی نماید، او از پنجره مخصوص ماهیگیری در خانه به این کار می پردازد.

دور از هیاهوی شهر، این زوج در محیط آرام و بی دردسر خود زندگی می نمایند. شاید آنها چیزی بهتر از این را متصور نمی شدند. کاترین می گوید من کاملا از این شرایط زاضی هستم و وین به شوخی می گوید چه خوب عزیزم، یه فکری براش می کنم.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 13 مهر 1403 بروزرسانی: 13 مهر 1403 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1985

به "جزیره ای دست ساز بر روی آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره ای دست ساز بر روی آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید