تور ترکیه: تغییر چهره ارسلان مطهری در ترکیه

به گزارش مجله سی نوا، مهاجم استقلال با چهره ای متفاوت در تمرینات روز گذشته تیمش در ترکیه حضور پیدا کرد.

تور ترکیه: تغییر چهره ارسلان مطهری در ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش ورزش سه، ارسلان مطهری همواره با روحیه بالایی در تمرینات و مسابقات استقلال حاضر می گردد؛ او که حضورش در استقلال را برای لیگ بیست ودوم نیز تمدید نموده، در تمرینات این تیم حضوری فعال دارد و البته که انگیزه بالایی در وجود او برای بازی کردن در ترکیب اصلی تیمش دیده می گردد.

مطهری که در مسابقات محبت آمیز استقلال در ترکیه نیز به میدان رفت و نمایش بدی نداشت، روز گذشته با تغییر چهره خود باعث غافلگیری سایر بازیکنان استقلال شد.

این مهاجم باتجربه که همواره با شادی گل های خود توانسته طرفداران استقلال را مسرور کند، روز گذشته با تراشیدن ریش خود و البته گذاشتن سبیل در تمرین عصر آبی ها حضور یافت و تصویری را با چهره نو خود به ثبت رساند.

مطهری با توجه به حضور مهاجمان پرتعداد در فهرست استقلال با آمادگی بالا کارش را دنبال می نماید و امیدوار است گوی سبقت را از سایر هم پستی های خود برباید و بتواند بیشتر از سال گذشته برای آبی ها به میدان برود.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1762

به "تور ترکیه: تغییر چهره ارسلان مطهری در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: تغییر چهره ارسلان مطهری در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید