تشدید کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل در استان قزوین

به گزارش مجله سی نوا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از تقویت گشت های کنترل جاده ای و تشدید نظارت بر ناوگان حمل و نقل جاده ای از خردادماه اطلاع داد.

تشدید کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل در استان قزوین

به گزارش خبرنگاران قزوین، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین موضوع تقویت گشت های کنترل ناوگان عمومی را بسیار مهم دانست و اضافه نمود: تشکیل گشت های مشترک با پلیس راه تاثیر زیادی در نظارت، کنترل و اجرای قوانین حمل و نقل دارد.

حق لطفی اضافه نمود: با توجه به تخریب بسیاری از جاده ها توسط خودرو های معادن، گشت های کنترلی مواردی چون تخلفات مربوط به اضافه بار معادن و بارنامه را با دقت و حساسیت بیشتری مورد توجه قرار دهند.

او همچنین از روسای ادارات خواست به منظور ارتقای بهره وری در حوزه حمل و نقل، بازدید از شرکت های حمل و نقل را در دستور کار داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در ادامه گفت: کنترل وانت بارها، استفاده از ظرفیت شهرک های صنعتی و شورا های شهرستان ها در کنترل ناوگان حمل و نقل جاده ای نیز از دیگر مواردی بود که بر آن تاکید شد.

این نشست به صورت ویدئو کنفرانس با روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها و کارشناسان حمل و نقل برگزار گردید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1301

به "تشدید کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل در استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل در استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید