تردد روان در محورهای شمالی

به گزارش مجله سی نوا، تهران (پانا) - مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای با اشاره به آخرین شرایط محورهای شمالی، از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزاد راه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر داد.

تردد روان در محورهای شمالی

به گزارش مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور نشان می دهد که اکنون محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها روان و به روال عادی جریان دارد.

محور چالوس دارای بارش برف و محورهای هراز، فیروزکوه و آزاد راه تهران - شمال و آزاد راه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

گزارش این مرکز در خصوص آخرین شرایط جوی نیز از بارش برف و باران در برخی محورهای استان اردبیل و بارش برف در ارتفاعات استان البرز حکایت دارد.

همچنین محورهای شهداد - نهبندان و خرم آباد - پل دختر محور مسدود شریانی است، محور قزوین - همدان (کیلومتر 110) مسدود بوده و تردد از جهت جایگزین خط روبرو به صورت دو طرفه انجام می شود.

براساس این گزارش، محورهای دارای انسداد فصلی نیز شامل شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، وازک - بلده و پونل - خلخال گزارش شده اند.

همچنین محور پدافند جنوب غرب - امیدیه، محور مسدود غیرشریانی اعلام شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 307 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری نسبت به روز قبل نیز کاهش 2 درصدی تردد را نشان می دهد که سهم وسایل نقلیه سنگین 14.8 درصد است و اوج تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 اجرا شده است.

همچنین محورهای دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته، آزاد راه کرج - تهران، کرج - قزوین، تهران - کرج و قزوین - کرج بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1116

به "تردد روان در محورهای شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد روان در محورهای شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید