تاکتیک انگلیس در مذاکرات تجاری با آمریکا و اتحادیه اروپا

به گزارش مجله سی نوا، نخست وزیر انگلیس میخواهد در مذاکرات تجاری با آمریکا و اروپا از تهدید تعرفه های بالا با هدف اعمال فشار بر بروکسل و واشنگتن استفاده کند.

تاکتیک انگلیس در مذاکرات تجاری با آمریکا و اتحادیه اروپا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با قیمت تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، نشریه تایمز امروز شنبه نوشت: بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس قصد استفاده از تهدید تعرفه های بالا را برای افزایش فشار بر اتحادیه اروپا و آمریکا و سایر کشورها با هدف دستیابی به توافق های تجاری دارد.

بر اساس این گزارش تایمز اضافه نمود: جانسون و وزرای کابینه اش درباره استفاده از تعرفه ها به عنوان اهرم فشار رایزنی نموده اند تا از این اهرم به عنوان ابزاری برای تسریع گفتگوهای تجاری در نشست هفته جاری استفاده نمایند. این نشست می تواند منجر به تعرفه 30 درصدی علیه بعضی پنیرهای فرانسوی و تعرفه 10 درصدی علیه خودروهای آلمانی گردد.

در نشست کابینه انگلیس که روز پنجشنبه برگزار شده است، وزرا موافقت نموده اند که از تعرفه ها به عنوان یک تاکتیک مذاکراتی استفاده گردد.

وزرای کابینه انگلیس موافقت نموده اند که ژاپن، آمریکا استرالیا و نیوزلند به عنوان اولویت های نخست در مذاکرات تجاری در نظر گرفته شوند.

استیون منوشین وزیر خزانه داری آمریکا روز آدینه گفت: واشنگتن خواهان نهایی شدن توافق تجاری با بریتانیا طی امسال است.

بریتانیا میخواهد خاتمه ماه جاری از اتحادیه اروپا خارج گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 276

به "تاکتیک انگلیس در مذاکرات تجاری با آمریکا و اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکتیک انگلیس در مذاکرات تجاری با آمریکا و اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید