بازگشت یحیی گل محمدی به پرسپولیس؟

به گزارش مجله سی نوا، خبرنگاران: یحیی گل محمدی همچنان غائب تمرینات باشگاه پرسپولیس است. سرمربی این تیم که چند روز پیش نامه استعفایش را نوشته و دو جلسه ای هم در تمرینات غیبت کرده، برای بازگشت به پرسپولیس و ادامه کارش در این باشگاه 3 شرط گذاشته است.

بازگشت یحیی گل محمدی به پرسپولیس؟

به گزارش خبرنگاران، شروط یحیی گل محمدی کمی شرایط را برای مدیران پرسپولیس سخت کرده به ویژه اینکه او فقط تا فردا، دوشنبه، به این مسئولان فرصت داده است. یحیی خواسته تا دریافتی های بازیکنانش از 20 به 50 درصد برسد، بازیکنان مدنظرش در جابجایی جذب شوند و البته زمین تمرینی مناسبی هم در اختیار داشته باشند.

2 شرط اول ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند و هر دو به پول زیاد مرتبط هستند. پول دقیقا همان چیزی است که این روز ها در باشگاه پرسپولیس وجود ندارد. به این ترتیب، بعید به نظر می رسد دو شرط اول یحیی تا فردا عملی شود. البته که شایعه شده مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا نه 50 درصد، بلکه قریب به 40 درصد به بازیکنان تیم پرداختی داشته باشند تا یحیی را راضی به بازگشت کنند. آنطور که از صحبت های اخیر سرمربی پرسپولیس برآمده، به نظر می رسد با پرداخت قسمت دیگری از مطالبات مالی بازیکنان و البته تهیه زمین مناسب تمرین، او به تیم برشود و در ادامه راستا، فرصت بیشتری به مدیران باشگاه برای محقق شدن کامل شروطش دهد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1648

به "بازگشت یحیی گل محمدی به پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت یحیی گل محمدی به پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید