اینستاگرام فارسی؛ بیستمین سالگرد ازدواج پویا؟!

به گزارش مجله سی نوا، خبرنگاران: این مطلب گزیده ای ست از رفتار سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

اینستاگرام فارسی؛ بیستمین سالگرد ازدواج پویا؟!

مطلب امروزمان را با عکسی شاد و پرانرژی از خانواده استخری آغاز می کنیم. شاهرخ استخری این عکس را از تولد هفت سالگی دختر بزرگش پناه به اشتراک گذاشت.

واقعا حیف شد! کیهان ملکی باید برای نقش سلطان سلیمان انتخاب می شد. از خودِ سلیمان هم سلیمان تر است. البته، چون می دانست که ما راجع به این گریم و تاجش کنجکاو خواهیم شد در کپشن شرح داده که تاج را همینطوری تفریحی روی سرش گذاشته و مربوط به نقش خاصی نیست.

تصویری از پویا امینی، بازیگر سینما و تلویزیون در کنار همسر و پسرشان به مناسبت بیستمین سالگرد ازدواجشان.

وحید شیخ زاده عکسی از خود و تیم برادرانش منتشر کرد تا حساب کار دست دشمنانش بیاید!

علی کاظمی که تا همین یکی دو هفته پیش با حال وخیم و با چشمانی گریان از همه می خواست تا دعایش نمایند و مراقب خودشان باشند که گرفتار کرونا نشوند، با انتشار این عکس کنار دریا همه را به شوک فرو برد. البته از این که عکس جدید است یا خیر مطمئن نیستیم. انشالله که مربوط به دوران پیش از کرونا باشد.

باورتان می گردد این عکس متعلق به همان قلقلی بی زبان و شیطانِ برنامه کودک قدیم است؟ تا به حال انقدر متین و آقا دیده بودیدش؟!

سمیرا حسن پور با انتشار این عکس پاییزی در چله تابستان خواسته که کاملا متفاوت باشد و تولد همسر آرتیستش را تبریک بگوید.

این عکس هانیه غلامی از آن سری عکس هایی است که دختر ها بعد از چند سال قصد سوزاندن آن را دارند، ولی به اجبار مادرانشان هنوز در آلبوم پیدا می گردد. مخصوصا آن دختر خانم هایی که انواع عمل های زیبایی را روی صورتشان پیاده نموده اند و چهره الانشان شباهت چندانی به چهره آن دوران ندارد!

سلفی ریحانه پارسا و برادرش رایبد. فکر کنید مهدی کوشکی با آن هیبتش، دامادِ رایبد کوچولو است و اگر باعث ناراحتی ریحانه پارسا گردد با این کوچولوی لپلو طرف خواهد بود!

ملیکا شریفی و ابرو هایی که به جاذبه زمین هیچ اعتقادی ندارند؟!

اگر به چهره سپیده خداوردی و پسرش و شدت شادی کردنشان دقت کنید، متوجه خواهید شد که شام را مهمانِ پسرش بودند. چون هر چقدر سعی نموده نتوانسته از ته دلش شاد باشد و فقط به فکرِ مبلغی کسرشده از پول توجیبی اش است!

عباس غزالی ساعت ها جلوی پنجره های رنگی منتظر مانده تا نور خورشید با زاویه مناسب بر ریش هایش بتابد تا بتواند این عکس زیبا را ثبت کند.

سلفی منوچهر هادی با ماشین شخصی استاد سهراب سپهری و ابراز تاسف او از خالی بودن جای استاد پشت فرمان.

مهران رنجبر دقایقی پس از اینکه دچار یاس فلسفی شد، سیگاری روشن کرد و کنار مبلی نشست که اتفاقا تصویر دختری مایوس روی آن نقاشی شده.

نیکی کریمی در کنار زنان زحمتکش روستای زاویه شیخ لر.

روشنک گرامی، بازیگر نقش نیکی یا همان پریا در سریال هم گناه با این عکس از نیمرخش به ما ابراز علاقه نموده. نظرتان راجع به بازی اش در این سریال چیست؟

حرف از سریال هم گناه شد. تصویری ببینیم از یکی از زوج هایی که در این سریال ایفای نقش نموده اند. افسانه چهره آزاد و همسرش شاهرخ فروتنیان.

آرش ای پی عکسی از کیک جذاب تولدش به اشتراک گذاشت و از همه بابت تبریک هایشان تشکر کرد. ما که نفهمیدیم بالاخره از موهایش دل کند یا نه!

امیر جعفری عکسی از قاب خوشبختی اش به اشتراک گذاشت. خداوند این قاب های خوشبختی را برای همه حفظ کند.

فرشته حسینی با مو های کچل شده خیره به افق، پشت پنجره.

سوشا مکانی آسوده و رها نشسته بر نیمکتِ یکی از خیابان های اصلی شهر اسلو، پایتخت نروژ. به نظرتان کیف کنار دستش زنانه نیست؟

همه این ها را گفتین که بگویین مثلا این لکه سیاه روی گونه تان الهام گرفته از همان لکه درشت سیاهی در مشق های کودکیتان است خانم دهقانی؟!

سوال روز: این عکس متعلق به نوجوانی کدام بازیگر ایرانی است؟

مهدی یغمایی در روز تولدش.

خیلی شبیه شدید فقط دو عدد گیس بافته شد کم داری بهرنگ جان!

فکر می کنید چه کسی سوپراستار سینمای ایران را انقدر آزرده خاطر نموده؟ قبلا در پستی گفت بود که خودش را در آغوش می گیرد حالا هم که می گوید توقعی از کسی ندارد!

واقعا چی می کشی حدیث جان! نگهداری از 70 دیوانه کار دشواری است!

با این عکس خانم شریفی مقدم که سعی می کند از زیر ماسک هم به ما لبخند بزند، مطلب امروزمان را به خاتمه می رسانیم.

منبع: برترین ها
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 835

به "اینستاگرام فارسی؛ بیستمین سالگرد ازدواج پویا؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام فارسی؛ بیستمین سالگرد ازدواج پویا؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید