انتقال بازیکن آژاکس به اسپارتاک، جا برای جهانبخش باز می گردد؟

به گزارش مجله سی نوا، به گزارش خبرنگاران، علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس از شرایطش در این تیم رضایت ندارد و با توجه به اعلام اخیر سایت انگلیسی، جدایی او در جابجایی زمستانی جدی است. جهانبخش که پیش از حضور در برایتون در لیگ هلند بازی می کرد، همیشه مورد توجه تیم های این کشور قرار داشته و محتمل است مجدداً به سرزمین لاله های نارنجی بازگردد.

انتقال بازیکن آژاکس به اسپارتاک، جا برای جهانبخش باز می گردد؟

اینکه جهانبخش در هلند کدام تیم را برای ادامه بازی انتخاب می نماید هم یکی از ابهاماتی است که شاید بتوان پاسخ آن را در اقدام اخیر باشگاه آژاکس، پیدا کرد.

سایت ESPN هلند به نقل از اسپورت 24 روسیه اطلاع داد که دو تیم آژاکس و اسپارتاک مسکو برای انتقال کویینسی پرومس به روسیه به توافق رسیده اند. مبلغ فروش کویینسی به اسپارتاک حدود 12 میلیون یورو برآورد شده است.

همزمان با انتشار این خبر، حدس ها از احتمال انتقال جهانبخش به آژاکس بالا گرفته است و برخی از طرفداران آژاکس این اقدام را مرتبط با حضور بازیکن ایرانی در هلند دانسته اند.

البته هنوز معین نیست باشگاه برایتون چه تصمیمی در قبال جهانبخش گرفته است. این بازیکن همچنان با برایتون قرارداد دارد و شاید باشگاه انگلیسی تصمیم به انتقال قرضی او بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1146

به "انتقال بازیکن آژاکس به اسپارتاک، جا برای جهانبخش باز می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال بازیکن آژاکس به اسپارتاک، جا برای جهانبخش باز می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید