امروز باید چیا خبرنگاران؟ از تولد توله سگی سبز رنگ تا فصل 5 فرار از زندان

به گزارش مجله سی نوا، امروز باید چیا خبرنگاران؟ تولد یک توله سگ سبز رنگ

تولد یک توله سگ سبز رنگ در روستای گلسپی در اسکاتلند موجب حیرت صاحب و اهالی روستا شده است. سگ اهلی سه ساله این زن هفته گذشته صاحب 9 توله شد که یکی از آنها به رنگ سبز است قبلا سه مورد مشابه این مورد از سراسر جهان گزارش شده بود.

امروز باید چیا خبرنگاران؟ از تولد توله سگی سبز رنگ تا فصل 5 فرار از زندان

ساسرلند ، صاحب این سگ در این خصوص گفت : هنگامی که این توله ها بدنیا آمدند، حین چک کردن آنها ناگهان متوجه یک توله سبزرنگ شدم. خیلی برای من جالب بود. این توله سگ، به رنگ سبز بود و من تصمیم گرفتم نام جنگل (Forest) را برایش انتخاب کنم.

امروز باید چیا خبرنگاران؟ روش کلاهبرداری جدید از طریق تلگرام

پیشرفت فناوری و افزایش تعداد کاربران شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی همان قدر که ارتباطات میان افراد را تسهیل کرده، حفظ حریم خصوصی وامنیت را سخت کرده است؛ اگر روزگاری افراد پول خود را در گاوصندوق ها یا زیر رخت خواب می گذاشتند و مراقب بودند دزدی از دیوار خانه آنها بالا نرود، حال باید مراقب باشند کلاهبرداران از ابزار کوچکی که در دست دارند وارد حریم خصوصی آنها نشوند و پول هایشان را سرقت نکنند.

سودجویان فضای سایبری خود را با پیشرفت ها هماهنگ کرده اند، به تازگی بعضی از کلاهبرداران با ایجاد رباتی به عنوان پرداخت اینترنتی، تمام اطلاعات کارت بانکی افراد را به دست می آورند و خرید یک نرم افزار ساده دو هزار تومانی را برای کاربران، گران تمام می کنند.

آگاه باشید؛ در سیستم بانکی هیچ پرداختی با تلگرام انجام نمی گیرد و کلاهبرداران با روش های مختلف قصد به دست آوردن رمز شما را دارند.

امروز باید چیا خبرنگاران؟ فرار از زندان این بار در یمن

جذابیت سریال فرار از زندان در پی فرار شخصیت اصلی داستان، به ویژه در فصول اول و دوم، عوامل سریال را بر آن داشت تا ساخت فصل های بعدی را در دستور کار قرار دهند. اما واقعیت این است که تکراری بودن داستان و عدم توانایی در همراه کردن مخاطب، ریزش مخاطب را در پی داشت.

همین موضوع باعث شد کارگردان سریال برای جذب دوباره مخاطب، به راه های دیگری متوسل شود. او تلاش کرده به گونه ای نشان دهد که همه اتفاقات سریال در کشور یمن رخ می دهد. در فصل پنجم، یمن کشوری جنگ زده نشان داده می شود که حقوق انسانی در آن رعایت نمی شود این در حالی که موقعیت مکانیِ فصل پنجم به هیچ وجه کشور یمن نیست.

فیلم برداری فصل 5 سریال فرار از زندان در شهر ونکوور کانادا و شهرهای رباط، کازابلانکا، و ورزازات واقع در مراکش اجرا شده است. کارگردان این سریال قصد دارد تا کشور مسلمان و شیعه نشین یمن را ناامن و متروکه نشان دهد.

در ادامه می توانید تصاویری از نمای به تصویر کشیده شده در فیلم و واقعی آن را مشاهده کنید.

تولید این سریال در کشور مراکش و در شهرهای کازابلانکا ، رباط و ورزازات فیلمبرداری شد. در ورزازات مدرسه ای به نام مدرسه فنی الحیتام قرار گرفته است که نقش زندان را ایفا می کند.

فضای داخل زندان در استودیویی در بریتیش کلمبیا فیلمبرداری شده است.

صحنه هایی که در ایستگاه قطار گرفته شده است نیز متعلق به ایستگاه قطاری در ونکور است. در حقیقت یمن هیچ قطاری ندارد!

صحنه ای از فرودگاه شهر ونکوور که در این سریال آن را در یمن قلمداد کرده اند.

امروز باید چیا خبرنگاران؟ نرگس کلباسی در مشهد

نرگس کلباسی که به واسطه فعالیت های خیرخواهانه اش به مردم شناخته شده است، چندی پیش در هندوستان به خاطر یک ماجرای عجیب و پیچیده محکوم به قتل و درنهایت پس از هفته ها مقاومت و دفاع در برابر این پرونده سازی، تبرئه شد.

نرگس کلباسین امسال با حضور در برنامه ماه عسل گفت که دوست دارد به شهر مشهد سفر کند و این سفر به یکی از آرزوهایش تبدیل شده است. ساعاتی پیش او با انتشار عکسی از خود در حرم امام رضا(ع) در اینستاگرام، نشان داد که به یکی از آرزوهایش رسیده است.

نرگس کلباسی در اینستاگرام خود نوشت: آخرین باری که به مشهد آمده بودم یازده سال سن داشتم, تنها چند هفته پس از نخستین بازگشتم به ایران. پدرم, من و برادرانم را به مشهد آورد تا امام رضا ما را در غم و اندوه فقدان مادر کمک کند. او گفت از امام رضا کمک بخواهیم و او خیلی کمکمان کرد. پیش امام رضا آمدم تا از آرامشی که در دوران کودکی به من عطا کرد تشکر کنم. روزهای فوق العاده ای بود. خدایا شکرت.

امروز باید چیا خبرنگاران؟ هزارو سیصدو پنجاهمین پست مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی، نویسنده و طنزپرداز ایرانی، به خاطر تطابق هزار و سیصد و پنجاهمین پست اینستاگرامی اش با سال تولدش، این پست را به خود تقدیم کرد. قاسم خانی در پست اینستاگرام خود از ترس پیرشدنی که داشته و حالا ندارد سخن گفته و گفته که قصد دارد مابقی راستا زندگی را بنشیند و خوشبختی فرزندانش را نظاره گر باشد.

مهراب قاسم خانی دو بار ازدواج کرده، حاصل ازدواج اولش دختری به نام نیروانا است. او پس از جدایی از همسر اولش، برای بار دوم در سال 1383 با شقایق دهقانازدواج کرد و حاصل این ازدواج پسری به نام نویان است.

او نوشت: خب… میخوام پست هزار و سیصد و پنجاهمم رو تقدیم کنم به خودم. چون سال هزار و سیصد و پنجاه به دنیا اومدم… یعنى حدود چهل و هفت سال پیش. یعنى داره کم کم پنجاه سالم میشه. راستش قبلاً میترسیدم از پیر شدن، ولى الان دوسش دارم. حس خوبى داره. شاید به خاطر پدر بودنه که حالم خوبه. پدر که میشى دیگه خودت واسه خودت مهم نیستى. دلم میخواد بقیه راستا رو با شقایق بشینیم و بزرگ شدن و خوشبخت شدن بچه ها رو ببینیم و کیف کنیم…

پ.ن: یادش بخیر اون موقع که این عکس رو گرفتم سیبیل نمیذاشتم

بعد از تحریر: چرا تولدم رو تبریک میگن بعضیا؟؟؟ بابا عدد پستم با سال تولدم یکیه. تولدم نیست

Buy Celebrex pain killers from with or without prescription for anti-inflammatory relief from Medical Specialists NHS Pharmacy celebrex online. Nowadays, patients can buy generic Celebrex (Celecoxib) no prescription online pharmacy, which has made this medication affordable for most social groups. Buy Lioresal online after comparing prices. Order baclofen without a prescription. How much does Lioresal cost? Order Baclofen at low cost from pillsfind and save your money.

منبع: بدونیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 140

به "امروز باید چیا خبرنگاران؟ از تولد توله سگی سبز رنگ تا فصل 5 فرار از زندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز باید چیا خبرنگاران؟ از تولد توله سگی سبز رنگ تا فصل 5 فرار از زندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید