اعلام نحوه تعیین شدن ملی پوش وزن 57 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش مجله سی نوا، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نحوه چگونگی انتخاب نفر اعزامی وزن 57 کیلوگرم به مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان را بیان کرد.

اعلام نحوه تعیین شدن ملی پوش وزن 57 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، پس از اینکه رضا اطری فینالیست وزن 57 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، صبح امروز به سر وزن قانونی نرسید و حضور در فینال این مسابقات را از دست داد، کادر فنی تصمیم خود را در خصوص اعزام نفر برتر این وزن به رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان براساس چرخه انتخابی تیم ملی را به توضیح زیر خاطرنشان کرد.

1- براساس چرخه انتخابی تیم ملی برنده ملاقات فینال رقابت های قهرمانی کشور، راهی مسابقات قهرمانی آسیا خواهد شد و به علت اینکه در این وزن فینالی برگزار نشده، باید با برگزاری یک مسابقه چرخه انتخابی تیم ملی به درستی اجرا گردد.

2- آقای رضا مؤمنی از مازندران به عنوان نفر اول این مسابقات شناخته و امتیاز وی در جدول لحاظ می گردد.

3- برنده آقایان علی خرمدل و از تهران و احمد محمدنژاد جوان از خراسان رضوی به عنوان بازنده های رضا اطری که در ملاقات رده بندی حضور دارند، به عنوان نماینده برتر کشتی گیران بالای جدول با رضا مؤمنی کشتی خواهد گرفت و برنده این کشتی نفر اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان خواهد بود.

4- ملاقات فوق امشب و پس از برگزاری رقابت های فینال و رده بندی پنج وزن نخست، ما بین ملاقاتهای نیمه نهایی پنج وزن دوم برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1684

به "اعلام نحوه تعیین شدن ملی پوش وزن 57 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نحوه تعیین شدن ملی پوش وزن 57 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید