احداث مجهزترین زمین والیبال ساحلی استان در سرای دانشجویی فرهیختگان دانشگاه سمنان

به گزارش مجله سی نوا، مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان از در دست اجرا بودن چهار طرح ورزشی در سراهای دانشجویی این دانشگاه با اعتباری حدود 10 میلیارد ریال خبر داد .

احداث مجهزترین زمین والیبال ساحلی استان در سرای دانشجویی فرهیختگان دانشگاه سمنان

به گزارش خبرنگاران دکتر محمود علیزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح ها شامل سومین زمین چمن مصنوعی دانشگاه در سرای دانشجویی فرزانگان با مشارکت دانشگاه سمنان و سازمان امور دانشجویان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال و در ابعاد 20 در 40 متر است.

وی، پیست دوچرخه سواری در حاشیه مجتمع فرزانگان را دیگر پروژه ورزشی در حال ساخت این دانشگاه اعلام کرد و افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 400 میلیون ریال آماده بهره برداری است که دانشجویان دختر دانشگاه از آن بهره مند می شوند .

مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان شرح داد: فاز دوم سالن ورزشی فرزانگان هم با هدف تسهیل در استفاده از این سالن ورزشی با اعتبار سه میلیارد ریالی در حال اجراست .

دکتر علیزاده همچنین به احداث زمین والیبال ساحلی در محوطه سرای دانشجویی فرهیختگان اشاره کرد و گفت : این زمین ورزشی نیز از دیگر پروژه های ورزشی در دست احداث دانشگاه سمنان است که بهترین زمین والیبال ساحلی در سطح استان خواهد بود و با اعتبار 160 میلیون ریالی در حال تکمیل است .

به گفته مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان این طرح های ورزشی در راستای سیاست تمرکز بر فضاهای ورزشی زودبازه و با رویکرد سوق دهی جوانان دانشجو به سمت ورزش و غنی سازی اوقات فراغت انان در بزرگ ترین سراهای دانشجویی دانشگاه در حال اجراست و به زودی با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری می رسد .

وی یادآور کرد: پیش از این دو زمین چمن مصنوعی نیز در سرای دانشجویی فرهیختگان افتتاح و دانشجویان پسر دانشگاه از امکانات آن بهره مند شدند .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 42

به "احداث مجهزترین زمین والیبال ساحلی استان در سرای دانشجویی فرهیختگان دانشگاه سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث مجهزترین زمین والیبال ساحلی استان در سرای دانشجویی فرهیختگان دانشگاه سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید