ابزار پیش ساخته سقف در مدل های جدید گچی و چوبی

به گزارش مجله سی نوا، بر کسی پوشیده نیست که ابزار سقف پیش ساخته سقف چقدر کار بازسازی و نوسازی دکوراسیون منزل را راحت نموده است. همانطور که می دانید ابزار تاثیر شگرفی در دکوراسیون خانه می گذارد و به بخاطر همین مورد خیلی از خانه دارها هزینه های هنگفتی خرچ بناکار گچ بر و پتینه کار می نمایند تا به ظاهر مورد علاقه خود برسند، اما با وجود مدل های پیش ساخته این کار بسیار راحت تر از قبل شده است. در این مطلب علاوه بر آشنایی با انواع مختلف ابزار آماده و پیش ساخته عکس های زیبایی هم از مدل های اجرا شده برای ایده گیری شما عزیزان گردآوری شده است. لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ابزار پیش ساخته سقف در مدل های جدید گچی و چوبی

همواره در کنار ابزار وسط سقف نوار حاشیه سقف نیز حضور دارد، کاربرد این نوار این است که ارتباطی معنادار بین سقف و دیوار ایجاد کند. این ارتباط از لحاظ دیداری تاثیر شگرفی بر روی هماهنگی، زیبایی و لوکس دیده شدن دکوراسیون منزل می گذارد. در صورت احتیاج می توانید از پنل های پیش ساخته برای دیوار نیز بهره ببرید. داخل این پنل ها معمولا با کاغذ دیواری یا پارچه های خاص تزیین می گردد. با اجرا کردن همین چند گزینه دکوراسیون منزل تان به معنای واقعی کلمه متحول خواهد شد. اما حالا که متوجه کاربرد ابزار شدید بگذارید به آنالیز دقیق تر انواع مدل های ابزار پیش ساخته سقف بپردازیم.

14 ویژگی سقف کاذب سرویس بهداشتی و حمام

انواع ابزار پیش ساخته

ابزار پیش ساخته از مواد بسیار متنوعی ساخته می گردد که هرکدام خصوصیات خود را دارند. برای اینکه انتخابی درست و بجا داشته باشید با خصوصیات هر جنس آشنایی کامل داشته باشید.

ابزار MDF: این نوع ابزار از جنس کمپوزیت درجه بالا بوده و معمولا با روکش پرایمر عرضه می شوند. همین عامل سبب می گردد رنگ بر روی این ابزار فوق العاده عالی و راحت جذب شده و درخشش زیبایی داشته باشد.

ابزار چوبی: ابزار پیش ساخته سقف در نوع چوبی از چوب های مختلفی از قبیل صنوبر، کاج و بلوط ساخته می شوند. از بین این مدلها، چوب صنوبر محبوب بسیاری از طراحان است. خطوط صاف و رنگ غنی چوب باعث شده رنگ های ثانویه بر روی این چوب به خوبی بشیند. در نتیجه می توان گفت از لحاظ زیبایی چوب صنوبر در ابزار چوبی حرف اول را می زند.

درخت کاج دارای گره های ریزی است که در بافت چوب تکرار می شوند، در نتیجه این چوب هم برای تزیین سقف با بافت های تکسچردار گزینه مناسبی است.

گچبری مدرن سقف پذیرایی، از اجرا تا نورپردازی

اما اگر مقاوم ترین و بادوام ترین نوع چوب را بخواهید، باید از چوب درخت بلوط بهره ببرید. چوب بلوط قرمز و سفید، جزء سخت ترینی چوب های موجود در طبیعت هستند و از این رو در ساخت لوازم و مبلمان کاربرد فراوانی دارند. برش و سبماته خوری این چوب بسیار خوب بوده و انواع شکل های پیچیده را می توان در این چوب ایجاد کرد. از این رو اگر بدنبال طرح های بسیار پیچیده و لاکچری برای تزیین سقف خود می شد، شک نکنید استفاده از ابزار پیش ساخته سقف با چوب بلوط، بهترین انتخاب پیش روی شما خواهد بود.

ابزار پیش ساخته پولی یورتان: پلی یورتان یک ماده سبک با برش خوری بسیار آسان و راحت است. حتی با یک اره معمولی هم می توان ابزارهای یورتانی را برش داد در نتیجه کار نصب این ابزار بر روی سقف را معمولا یک نفر انجام می دهد. ابزار پیش ساخته پلی یورتان را می توان از طریق چسب یا میخ به سقف چسباند. این ابزار انعطاف پذیری خوبی داشته و برای سقف هایی که ناهمواری دارند مناسب تر است. پلی یورتان در برابر رطوبت و آب نیز مقاوم بوده و برای سقف آشپزخانه یا تزیین سقف حمام و دستشویی گزینه بسیار مناسبی است.

ابزار پیش ساخته PVC: ماده پی وی سی ظاهری شبیه به چوب داشته و از طرفی قیمت بسیارپایین تری هم دارد. بعلاوه در برابر رطوبت نیز مقاوم بوده و برای محیط هایی که امکان استفاده از چوب وجود ندارد، می توان از ابزار پیش ساخته سقف پی وی سی که ظاهری طبیعی و مشابه چوب دارند استفاده کرد. این ماده نیز برش خوری بسیار خوبی داشته و بدون هیچ شکستگی یا ترک خوردگی قابل جدا کردن است.

معرفی ایده های جذاب برای طراحی کناف سقف شیب دار + 30 مدل عکس

ابزار پیش ساخته سقف طرح های بسیار متنوعی می گردد، از جمله مدل های مدرن که شبیه به سقف های کاذب کناف دیده می شوند و مدل های کلاسیک که طرح هایی شبیه به سقف های گنبدی شکل و گچ بری های پیچیده دارد. بنابر سلیقه خود و سبک چیدمان داخلی منزلتان، بهترین سبک را برای ابزار سقف خود انتخاب کنید. برای جذابیت بیشتر طرح سقف می توانید سیستم نورپردازی مخفی سقف را هم بکار بگیرید که در کنار لوسترهای مدرن و کلاسیک آویزان شده از سقف ظاهری بسیار زیبا و جذاب در دکوراسیون ایجاد می نماید. همانطور که در بالا گفتیم، ابزارهای پیش ساخته را می توانید علاوه بر اتاق های اصلی مثل نشیمن، پذیرایی و آشپزخانه در اتاق های خواب و حتی حمام و دستشویی نیز اجرا کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 876

به "ابزار پیش ساخته سقف در مدل های جدید گچی و چوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار پیش ساخته سقف در مدل های جدید گچی و چوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید