گیتی پسند برای حضور پر قدرت در لیگ و آسیا آمادگی کاملی دارد، نخستین میزبانی در سالن 25 آبان

به گزارش مجله سی نوا، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: با توجه به اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و بازیکنان مدنظرمان نیز جذب شده اند آمادگی کاملی برای حضور در لیگ و آسیا داریم.

گیتی پسند برای حضور پر قدرت در لیگ و آسیا آمادگی کاملی دارد، نخستین میزبانی در سالن 25 آبان

با ما همراه باشید تا با بهترین تور عید ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

علی افضل در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان درباره شرایط تمرینات تیمش پیش از ملاقات با هیئت فوتبال قم در هفته نخست لیگ برتر گفت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، در بعضی از روزها بازیکنان در روز 3 جلسه تمرین را پشت سر می گذاشتند اما رفاقت و همدلی میان بازیکنان سختی را برای ما کاهش داد و برای حضور در لیگ و بازی های آسیایی آماده هستیم.

وی درباره عملکرد تیمش در یارگیری این فصل از رقابت های لیگ اضافه کرد: بازیکنان مدنظر کادر فنی برای رفع کردن مسائل تیم جذب شدند، 2 بازیکن از اصفهان و 2 بازیکن از دیگر شهرها به تیم ما اضافه شدند و نفرات خوب سال گذشته را نیز حفظ کردیم. تیم بسیار خوبی داریم و امیدوارم بازیکنان تا خاتمه لیگ فرایند خوب خود را داشته باشند تا قهرمان لیگ و آسیا شویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره بومی گرایی این تیم در این فصل اعلام کرد: حدود 60 درصد تیم بومی است، البته بحث بومی گرایی و غیربومی گرایی درست نیست و هدف ما این است که بهترین تیم را شکل دهیم اگر بازیکنان بومی بتوانند خواسته های ما را برآورده نمایند از آن ها استفاده می کنیم.

وی درباره نخستین ملاقات تیمش مقابل هیئت فوتبال قم توضیح داد: همواره بازی های نخست بسیار سخت بوده و امیدوارم بازیکنان به شرایطی رسیده باشند که در ملاقات نخست مقابل هیئت فوتبال قم نتیجه لازم را کسب نمایند.

افضل درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد: برای تیمی مانند گیتی پسند که در ایران، آسیا و دنیا برند معتبری به شمار می رود فرقی ندارد در چه گروهی باشد و ما باید قهرمان آسیا شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش برخلاف سال های گذشته در استادیوم 25 آبان تمرین می نماید، گفت: سالن 25 آبان که در مجموعه نقش دنیا قرار گرفته است از نظر امکانات به ویژه کف پوش شباهت زیادی به سالن بازی های آسیایی دارد و به همین دلیل در این استادیوم تمرین کردیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: سالن 25 آبان امکانات بسیار خوبی در سطح بسیار بالا دارد و تنها مسئله این سالن مسائل سرمایشی و گرمایشی آن است، کف پوش این سالن با پیروزی تفاوت بسیاری دارد، تیم ما پیش از اعزام برای بازی های آسیا یک ملاقات را در لیگ میزبان است که سعی ما بر این است تا این ملاقات را در 25 آبان برگزار کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 296

به "گیتی پسند برای حضور پر قدرت در لیگ و آسیا آمادگی کاملی دارد، نخستین میزبانی در سالن 25 آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیتی پسند برای حضور پر قدرت در لیگ و آسیا آمادگی کاملی دارد، نخستین میزبانی در سالن 25 آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید