باقرزاده:سرمربی تیم شمشیربازی اسلحه سابر کناره گیری کرد چون خسته بود!

به گزارش مجله سی نوا، فضل الله باقرزاده در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به استعفای اجرا شده به وسیله امین قربانی از راهنمایی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در خصوص علت این موضوع و تصمیم فدراسیون در رابطه با آن شرح داد.

باقرزاده:سرمربی تیم شمشیربازی اسلحه سابر کناره گیری کرد چون خسته بود!

وی گفت: در نامه ای که این مربی برای اعلام استعفا در اختیار بنده گذاشته خستگی مفرط علت انجام این کار اعلام شده است. به هر حال تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر تیم بزرگ و موفقی است و فردی که راهنمایی این تیم را بر عهده می گیرد ماموریت و وظیفه ای سنگین را متقبل می گردد. طبیعی است که این ماموریت خستگی دارد و شاید آقای قربانی بعد از 6 ماه نتوانسته آن را تحمل کند.

وی در پاسخ به این پرسش که تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر از زمان حضور امین قربانی به عنوان سرمربی فقط یک اعزام برون مرزی داشته بیشتر در اردوی تدارکاتی به سر برده است. چرا این مدت کوتاه با این حجم کم فعالیت باید باعث خستگی گردد؟، گفت: اسلحه سابر ایران جایگاه دنیای دارد، بازیکنان این تیم بزرگ هستند و در سطح دنیا و المپیک تمرین می نمایند. قطعا ماموریت گرفتن در راس این تیم بار سنگینی دارد، ضمن اینکه تیم ملی اسلحه سابر رویداد های مهمی در آسیا و دنیا هم در پیش دارد و این روزها به شدت پیگیر تمریناتش است چون باید از این رویدادها به هدف گذاری اجرا شده برسیم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی تاکید نمود: در هر صورت سرمربی تیم ملی اسلحه خستگی زیاد را علت استعفای خود عنوان نموده است. البته ما هنوز در خصوص این کناره گیری تصمیم نگرفتیم. موضوع باید در کمیته فنی اسلحه سابر آنالیز گردد سپس تصمیم موضع خود را معین می کنیم.

باقرزاده با تاکید بر اینکه پیمان فخری کماکان به عنوان مدیر فنی تیم اسلحه سابر با ما همکاری دارد، گفت: با وجود استعفای اجرا شده اردوی تیم ملی اسلحه سابر طبق قرار قبلی از شنبه شروع می گردد. آقای پیکرآرا کماکان در کنار تیم است و تا معین شدن شرایط سرمربی تمرینات ملی پوشان را بر زیر نظر خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1691

به "باقرزاده:سرمربی تیم شمشیربازی اسلحه سابر کناره گیری کرد چون خسته بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقرزاده:سرمربی تیم شمشیربازی اسلحه سابر کناره گیری کرد چون خسته بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید