گوگل با معرفی تراول ترندز، امکان مقایسه هزینه های سفر را فراهم کرد
به گزارش مجله سی نوا، گوگل علاوه بر ابزارهای مختلفی که به صنعت گردشگری معرفی نموده است، ابزار جدیدی به نام تراول ترندز دارد که امکان مقایسه هزینه های سفر را فراهم می نماید.
گوگل در پی موفقیت در همه حوزه ها است و الان نوبت سفر و مسافرت رسیده است. تکنولوژی تراول ترندز (Travel Trends) اخیرا به عنوان ابزاری نو برای مقایسه هتل ها از طرف شرکت گوگل معرفی شده است و به این ترتیب مسافران می توانند هزینه سفر خود را برنامه ریزی نمایند. طبق اعلام این شرکت، مسافران در زمانی که اقدام به سفر نمایند می توانند قیمت های به روز شده را مشاهده نمایند و اگر می خواهند به سفرهای طولانی بروند یا در ایامی غیر از فصول گردشگری مسافرت نمایند، گزینه های مقرون به صرفه تر را به وسیله این ابزار پیدا نمایند.
ضمناً، این ابزار احتمال وجود آفرها در تاریخ های تعیین یا در مقاصد پرطرفدار را نیز ارائه نموده و در عین حال همه گزینه های تفریح در منطقه مورد نظر را نیز اعلام می نماید. به هر حال، این اولین تجربه گوگل در صنعت گردشگری نیست. گوگل فلایتز (Google Flights) نیز مدتی است مشغول به کار است و امکان مقایسه سفرها در حوزه پلتفرم های فروش پرواز را فراهم می نماید. گوگل تریپز (Google Trips)، یکی دیگر از ابزارهای گوگل به شمار میرود که تمرکز آن بر شخصی سازی سفر و مدیریت رزروها به وسیله جیمیل است.
در هر صورت، به لطف این ابزار نو گوگل، خیلی از شرکت های گردشگری در کوشش هستند تا آفرهای بیشتر و بهتری ارائه نمایند. واقعیت این است که گوگل با توجه به پایگاه داده ای بسیار بزرگ خود، خیلی دیر وارد حوزه گردشگری شده است تا نبض یکی از پر سودترین کسب و کارهای جهان را درست بگیرد.
منبع: کجارو / travelandtourworld.com