کهتری: از عملکرد تیم راضی نیستم، باران کار ورزشکاران را سخت کرد

به گزارش مجله سی نوا، به گزارش خبرنگاران به توکیو، مجید کهتری سرمربی تیم پارا تیر و کمان بعد از شکست میکس ریکرو مقابل تیم و عدم دست یابی به مدال گفت: خانم نعمتی و غلامرضا رحیمی تمام کوشش خود را کردند. زحمت زیادی هم کشیده بودند اما خوب نتیجه نداد. ما سه نفر برای این مسابقه رفتیم، دو ورزشکار و بنده به اسم سرمربی و اگر هم اشتباهی اتفاق افتاده طبیعی است که همه در آن شریک هستیم.

کهتری: از عملکرد تیم راضی نیستم، باران کار ورزشکاران را سخت کرد

مجید کهتری با بیان اینکه کمی هم شرایط اب و هوا به ضرر تیم ایران شد، ادامه داد: به هیچ اسم در پی توجیح نیستم. ولی به هر حال باران هم در مسابقه امروز کار را برای ما سخت کرد. البته خوب شرایط برای همه مساوی بود اما واقعا کشور ما باران کم می بارد و ما کم پیش آمده که در این شرایط تمرین کنیم. در مقابل اروپائی ها همواره بارندگی را دارند.

کهتری در پاسخ به این سئوال که آیا از عملکرد تیم پارا تیر و کمان راضی هستید؟ گفت: طبیعی است که راضی کننده نیست. البته همه امکانات برای تیم ما فراهم شده بود. کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون هر آنچه که خواستیم فراهم کردند و تیم هم هر آنچه در توان داشت ارائه کرد و حتما اگر قصوری هست متوجه بنده است.

او درباره بعضی از اشتباهات هم که در مسابقه نمایندگان ایران رخ داد، اینگونه شرح داد: فقط دو نفر در این تیم سابقه تجربه حضور در پارالمپیک را داشتند، زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی بودند. بقیه نفرات هم برای اولین به بازی های پارالمپیک آمدند. ضمن این که مسابقه هم کم اعزام شدیم و کم تجربه بودند اما حتما در آینده جبران می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1436

به "کهتری: از عملکرد تیم راضی نیستم، باران کار ورزشکاران را سخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کهتری: از عملکرد تیم راضی نیستم، باران کار ورزشکاران را سخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید