چرا کبک بهترین شهر کانادا است؟

به گزارش مجله سی نوا، کبک (Quebec) از شهرهای کانادا که لقب زیباترین شهر کانادا را گرفته است. بیشتر اهالی کبک فرانسوی هستند و کبک تنها شهری است که زبان رسمی آن متفاوت است. همراه خبرنگاران باشید.

چرا کبک بهترین شهر کانادا است؟

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

کبک از شهرهای کانادا است که هرساله گردشگران زیادی را به این کشور می کشاند. اما چرا این شهر به این میزان محبوب است؟ شاید یکی از دلایل اصلی این جذابیت، خیابان های سنگ فرش شده و ساختمان های 400 ساله باشد. بافت شهری متفاوت کبک باعث شده تا این شهر به شهر شماره 1 کانادا تبدیل گردد.

کبک شهری با بافت بسیار متفاوت از سایز شهرهای کانادا است. اهالی کبک اکثرا فرانسوی هستند و در این شهر در بیشتر رستوران ها و هتل ها به زبان فرانسه صحبت می نمایند.

هرساله تورهای گردشگری زیادی به کبک می آیند و بسیاری از خواننده ها کنسرت های بزرگ خود را در این شهر برگزار می نمایند. نگران خرید نباشید، کبک یکی از بهترین مکان ها برای خرید سوغاتی است؛ مراکز خرید، بازارهای سنتی با هر سلیقه ای هماهنگ است.

از شگفتی های طبیعت کبک می توانیم به آبشار مونتمورنسی (Montmorency)، رودخانه سنت لارنس (St.Lawrence) اشاره نمود.

هتل های کبک طراحی و معماری زیبایی دارند و از جمله بهترین هتل های این شهر می توان به هتل فیر مونت لچاتئو (Fairmont Ke Chateau)، و سیتی هتل اشاره نمود. این دو هتل از بهترین هتل های کبک است.

موقعیت کبک،کانادا
منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 454

به "چرا کبک بهترین شهر کانادا است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا کبک بهترین شهر کانادا است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید