نقش کارت های هدیه آواکتان در بهبود رفاه سازمانی
به گزارش مجله سی نوا، در گفتگویی با محمد میرزایی معاونت مارکتینگ و فروش سازمانی هلدینگ آواکتان به آنالیز کارتهای هدیه این مجموعه و مزایای آنها پرداخته ایم که در ادامه می خوانید.

لطفا بفرمایید که آواکتان بیزینس چگونه شکل گرفت و هدف اصلی اش چیست؟
آواکتان بیزینس واحد فروش سازمانی هلدینگ آواکتان است که در گذشته به نام واحد B2B فعالیت می کرد اما با بزرگ شدن فعالیت ها و گسترده شدن حوزه کاری به عنوان آواکتان بیزینس خودش را معرفی کرد. هم اکنون هر خدماتی که گروه ها، مجموعه ها و سازمان های بیرونی احتیاج داشته باشند، مذاکراتش به وسیله آواکتان بیزینس انجام می گیرد.
خدمات شما در زمینه کارت های هدیه چه ویژگی های منحصر به فردی دارند
و چگونه از رقبا متمایز می شوند؟
بزرگ ترین ویژگی کارت های هدیه، تنوع خدمات است. کارت های ما شامل فروشگاه های فیزیکی جین وست و فروشگاه های آنلاین می شوند. علاوه بر این ما بزرگ ترین پلتفرم آنلاین فشن کشور یعنی بانی مد را هم در مجموعه داریم که کارت های هدیه شامل این مجموعه هم می گردد. در این مجموعه، همه برندهای گروه فشن، دیجیتال و لوازم خانگی و سایر گروه ها نیز فعال هستند. علاوه بر این کارت های ما قابلیت استفاده در کافه رستوران های بالکافه را هم دارند. این تنوع خدمات، بزرگ ترین ویژگی برای متمایزکردن کارت های ماست. علاوه بر این ها، کارت های هدیه در تمامی سال و در تمامی آفرها و پروموشن ها قابل استفاده هستند و محدودیتی برای بهره بردن از آنها وجود ندارد. در کنار سبد گسترده محصولات، خدمات دیگری هم مانند خشکشویی آنلاین و کترینگ صنعتی داریم که ویژه سازمان هاست و می توان در کنار خدمات فوق از آن ها بهره برد.
درباره کارت های هدیه جین وست و بانی مد و مزایایی که برای مشتریان خلق می نمایند، برایمان شرح دهید. مشتریان چگونه می توانند از این کارت های هدیه بهره مند شوند؟
یکی از معدود برندهایی در کشور هستیم که مبالغ اضافه شارژها و تخفیفی که به سازمان ها روی گیفت کارت ها می دهیم با پروموشن هایمان قابل ادغام است. وقتی از بسیاری از برندها کارت هدیه می خرید یا به شما، آفر تخفیف می دهند آن مبالغ با پروموشن های فروشگاه قابل استفاده نیست. ولی این جا این موارد را داریم. از طرفی سازمان ها می توانند در مناسبت ها این کارت های ویژه را به مشتریان خاص خودشان، هدیه دهند.
از دیگر مزیت های رقابتی ما در گیفت کارت های آواکتان بیزینس، موضوع تسهیل گری در پرداخت است. با توجه به شرایط مالی فعلی، سازمان ها و کارکنانشان در صورت درخواست سرویس از ما می توانند از روش های پرداختِ نقدی، اعتباری و اقساطی بهره ببرند که این موضوع هم به سازمان ها برای گرفتن خدمات یاری می نماید.
چه استراتژی هایی را برای ترویج کارت های هدیه در بازار هدف خود به کار می برید؟
خوشبختانه رضایت بالای سازمان ها و افراد از این کارت ها به ترویج و توسعه خدمات آواکتان بیزینس یاری نموده است؛ طوری که خود این افراد و سازمان ها این خدمات را به سازمان های دیگر معرفی می نمایند و در ترویج کارت هایمان نقش داشته اند. ما به مشتریان سازمانی ، راهکاری جامع ارائه می دهیم و آن ها می توانند از طیف گسترده ای از خدمات و سرویس های ما بهره بگیرند. ما برای ترویج کارت ها، کانال های متنوعی در نظر گرفتیم که در فضای آنلاین، مهم ترین آنها بهره از گوگل ادز است که با نتیجه مثبت برایمان همراه بوده است. بعلاوه در فضای وب، فراوری محتوای متنی برای مخاطبانِ هدفمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در سوشال مدیا هم یکی از مهم ترین کانال های ما لینکدین است. آواکتان بیزینس در این فضا بسیار فعال است و در ارتباط با مشتری ها نتایج خوبی گرفتیم. گاهی هم با توجه به مناسبت های خاص در لینکدین کمپین هایی را راه اندازی می کنیم. در اینستاگرام هم اطلاع رسانی ها را به وسیله پیج های فعال در زمینه کسب و کار ارائه می کنیم. در کانال آفلاین، سال جاری در تمامی ایونت های مرتبط با حوزهB2B حضور یافتیم. درواقع چون مخاطبان ما منابع انسانی و واحدهای رفاهی سازمان هاست، در ایونت های با این گروه مخاطبین عموما حضور داریم. ما مخاطبان هدفمان را با توجه به صنعتی که در آن فعال هستند، طبقه بندی نموده ایم و برای هرکدام سرویس های مناسب آن صنعت را ارائه می دهیم. بعلاوه برای سازمان ها، اکانت منیجر های خاص برای پشتیبانی ویژه در نظر گرفتیم که برای
مشتریان ما یک مزیت خاص محسوب می گردد.
آیا برنامه هایی برای توسعه و توسعه خدمات کارت هدیه خود دارید؟
به زودی مجموعه های بزرگ کشور به کارت های ما اضافه می شوند و خدمات کارت هدیه ما آن ها را نیز در بر می گیرد و بدین ترتیب سبد ما بزرگ و بزرگ تر می گردد. البته ما در انتخاب برندها و خدمات آنها حساس هستیم؛ قطعا ارزیابی سخت گیرانه ای در انتخاب نام های تجاری و خدمات آنها خواهیم داشت.
به نظر شما چگونه کارت های هدیه می توانند به کسب و کارها در شرایط مالی کنونی یاری نمایند؟
در شرایط کنونی مالی کشور، موضوع نگهداشت پرسنل برای شرکت ها پیچیده تر شده است؛ حالا کارکنان شرکت ها در زمینه های مختلف خود را با یکدیگر مقایسه می نمایند. از ولکام پکیج گرفته تا مزایای جانبی شغلی که از سازمان خود دریافت می نمایند. در شرایط مالی کنونی، سازمان های بزرگ ارائه انواع هدایای سازمانی را در مناسبت های مختلف مدنظر قرار می دهند. به این ترتیب شرکت ها می توانند با ارائه بن کارت هایی برای خریداری از مجموعه های مختلف حس مثبتی به کارکنان خود انتقال دهند. این تخفیف های ویژه، بخشی از احتیاجهای پرسنل را تامین و انگیزه آن ها برای بهره وری بیشتر را موجب می گردد. آمار و ارقام ها هم نشان می دهد هر چقدر رفاه سازمان بالاتر برود، نگهداشت و رضایت شغلی پرسنل بیشتر می گردد.
امتیاز بدهید
منبع: مجله شنبه