نخستین تریلر سریال هیلو را ببینید

به گزارش مجله سی نوا، پس از مدتی از عرضه بازی هیلو اینفینیت (Halo Infinite) حال ما شاهد اولین تریلر از سریال این مجموعه بازی هستیم. این سریال به وسیله Paramount + عرضه خواهد شد.

نخستین تریلر سریال هیلو را ببینید

در تریلر عرضه شده اطلاعات زیادی وجود نداشت. با این حال ما توانستیم نگاهی به اسپارتان ها (Spartan) و موجودات فضایی بیاندازیم. بعلاوه مستر چیف (Master Chief) هم بسیار جالب طراحی شده است.

در این تریلر دکتر هالزی (Dr. Halsey) صحبت می نماید. به احتمال زیاد او با جان 117 صحبت می نماید. دکتر در تریلر می گوید که به جان اعتماد داشته و او به مردم امید می دهد. تعدادی تصویر از دنیای انسان ها و گشت گذار مستر چیف در آن ها هم نشان داده می گردد. طبق چیزی که گفته شده The Covenant نقش منفی در سریال خواهد بود. البته هنوز اطلاعات زیادی درباره این موجودات هم عرضه نشده است.

سریال هیلو با همکاری 343، Amblin Television و شو تایم (Show Time) ساخته خواهد شد. پابلو شریبر (Pablo Schreiber) در نقش مستر چیف یا خان 117 و ناتاشا مک الهون (Natasha McElhone) در نقش دکتر هالزی هستند. بعلاوه نقش کورتانا را هم جن تیلور بازی خواهد نمود. طبق چیزی که پارامونت گفته است این سریال در سال 2022 عرضه خواهد شد.

در این مدت ما شاهد سریال های زیادی بودیم که از روی بازی ساخته شده اند. سریال ویچر یکی از این نمونه ها بود که نسبتا خوب عمل کرد. حال نوبت به سریال هیلو رسیده است. مستر چیف یکی از برترین شخصیت های اصلی دنیای بازی بوده و هواداران بسیاری دارد. به همین علت یکی از مهم ترین فاکتورهای این سریال چگونگی نشان دادن مستر چیف است.

بازی هیلو اینفینیت هم بسیار خوب عمل نموده و در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین بازی ها است. نمره آخرین هیلو در سایت متاکریتیک 87 برای نسخه ایکس باکس سری ایکس بوده که امتیاز بسیار خوبی است. بخش چند نفره آن نیز هم حالتی نوستالژی داشته و هم به خاطر نوآوری های نو در آن توانسته حس نوی را به آن اضافه کند.

منبع: Gameinformer.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1681

به "نخستین تریلر سریال هیلو را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تریلر سریال هیلو را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید