مهمترین فناوری های پوشیدنی سال

به گزارش مجله سی نوا، بهترین گجت های سال جاری

با آنالیز جدیدترین فناوری های پوشیدنی عرضه شده در سال 2016 میلادی بهترین نمونه های این تجهیزات را کوشش نموده انتخاب کنیم و در اینجا شما را با این هوشمندهای پوشیدنی آشنا سازیم. فناوری های پوشیدنی، مجموعه وسیعی از گجت ها، از ساعت های هوشمند گرفته تا ردگیرهای سلامتی و سیستم های واقعیت مجازی را شامل می گردد. با خبرنگاران همراه باشید:

مهمترین فناوری های پوشیدنی سال

دستبند Fitbit Flex2

دستبند ردگیر سلامت شرکت fitbit ابزاری است که با هزینه اندک تمام قابلیت های مورد انتظار را در اختیار کاربر خواهد گذاشت. این دستبند، ضد آب است و امکان مقدار گیری مسافت طی شده به وسیله شناگر را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

دستبند Tom Tom Touch

دستبند Touch یک گام فراتر از فناوری های مشابه رفته و قادر است اندازه چربی و حجم عضلانی بدن کاربر را نیز سنجیده و مقدار گیری کند. این دستبند به یک نمایشگر لمسی و حسگر ضربان قلب مجهز بوده و در طرح های متنوع قابل عرضه است.

ساعت هوشمند Apple

برای استفاده از ساعت هوشمند اپل این ضرورت وجود دارد که مالک یک دستگاه iPhone باشید. مدل سال 2016 این ساعت هوشمند، کاملا به روزرسانی شده و ضد آب نیز هست. بعلاوه به یک صفحه نمایش شفاف تر و GPS مجهز شده است. بعلاوه بدنه این ساعت نسبت به تمام رقبا کوچک تر و فشرده تر است.

عینک Samsung Gear VR

این عینک که در سال 2016 به روزرسانی شد، ویژگی های متعددی را نسبت به نمونه های قبلی در اختیار می گذارد. اما مهم ترین ویژگی های آن شامل فضای مناسب داخل عینک و بهبود سیستم تهویه برای کاهش بخارگرفتگی نمایشگر است.

ردگیر سلامتی Garmin Vivoactive HR

یکی از برترین ردگیرهای سلامتی موجود در بازار Garmin Vivoactive HR است. این ابزار توان ثبت تعداد گام ها و کالری مصرفی کاربر را دارد. بعلاوه قابلیت های GPS، نظارت بر ضربان قلب، ردگیری شنا و عادات تمرینی کاربر را در اختیار وی قرار می دهد.

عینک Google Daydream View

واقعیت مجازی گوگل که براساس عملکردهای گوشی هوشمند طراحی شده است، با فناوری های مختلف سازگاری دارد و توسعه دهندگان در حال فراوری محتوای بیشتر برای آن هستند. در حال حاضر تعداد انگشت شماری بازی برای این عینک نوشته شده و این ابزار به همره تعدادی از گوشی های هوشمند کاربردی بوده است.

ساعت هوشمند Samsung Gear S3

این ساعت هوشمند که در واقع نسخه تازه مدل 2015 است. با وجود این که شیوه کار با ساعت و قابلیت های آن تغییرات زیاد و قابل چشم گیری نداشته است، در طراحی قسمت پشت این ساعت تغییراتی بوجود آمده است. بعلاوه مدل تازه Gear S3 برای استفاده بانوان نیز مناسب است.

منبع: الی گشت
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1686

به "مهمترین فناوری های پوشیدنی سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین فناوری های پوشیدنی سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید