معرفی حرفه لوله کشی در کانادا و آنالیز شرایط آن

به گزارش مجله سی نوا، معرفی حرفه لوله کشی در کانادا و آنالیز شرایط آن | کشور کانادا به عنوان یکی از پهناورترین کشور های دنیا با بهره مندی از اقتصاد قوی و سطح بالای رفاه اجتماعی می باشد که توجه بسیاری از افراد را برای مهاجرت در سراسر دنیا را به خود جلب جلب نموده است. این کشور به عنوان دارا بودن یکی از قوی ترین اقتصاد های دنیا موقعیت های شغلی زیادی نیز دارد. از آنجایی که جمعیت بومی کشور استرالیا نسبت به وسعت آن خیلی کمتر است، همواره پذیرای افراد متخصص در زمینه ها و رشته های مختلف است. از همین روی متخصصین رشته های مختلف می توانند از این فضای کاری بی نظیر به نفع خود استفاده نمایند و اقامت کانادا را دریافت نمایند.

معرفی حرفه لوله کشی در کانادا و آنالیز شرایط آن

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

از طرفی کانادا ها با اعلام حدود دویست و پنجاه هزار مهاجر از سراسر دنیا همواره مهاجر پذیری خود را به دنیایان ثابت نموده است. دولت کانادا هم خود را وقف رشد مالی کشورش نموده است و به همین دلیل است که بازنشستگی و مهاجرپذیری با نظم خاصی در این کشور جریان دارد. سطح رفاه اجتماعی بالا در این کشور آن را به یکی از بی نظیر ترین کشور های دنیا برای مهاجرت تبدیل نموده است. از آنجایی که کانادا را با بالاترین سطح کیفیت زندگی می شناسند و از طرفی شاخص زندگی بهتری نسبت به دیگر کشورها دارد، می توانید در این کشور بالاترین سطح استاندارد های زندگی و رفاهی را تجربه کنید. اما چطور ممکن است شانس کار در کانادا و زندگی در این کشور مرفه و توسعه یافته را به دست آورید؟

یکی از موقعیت هایی که می توانید از آن برای حضور در کشور کانادا بهره ببرید، کار در این کشور می باشد. همانطور که گفتیم کانادا همواره پذیرای متخصصین در تمامی رشته ها بوده است. هرساله کانادا لیستی از مشاغل مورد احتیاج خود را منتشر می نماید تا متخصصین آن رشته ها را از سراسر دنیا جذب کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی و ذکر شرایط شغل لوله کشی در کانادا بپردازیم. پس با ما همراه باشید…

معرفی شغل لوله کشی در کانادا

همانطورکه گفتیم یکی از مشاغل مورد احتیاج کشور کانادا لوله کش می باشد. لوله کش ها در کانادا در کنار مهندسین و تکنسین های متعددی ممکن است مشغول به کار شوند. این افراد مسئول آماده سازی نقشه های لوله کشی و ملزومات آن و دیگر اسناد فنی می باشند در کنار این موارد، باید از کیفیت روابط و خدمات به مشتریان اطمینان کسب نمایند. در بعضی موارد لوله کش ها باید بتوانند نقشه های سه بعدی و مدل ها را بخوانند و با دستگاه ها و ماشین آلات سنگین، سیستم های مکش و دیگر دستگاه ها آشنایی داشته باشند. به طور کلی می توان گفت لوله کش ها وظایف زیر را دارند:

  • آماده سازی نقشه ها و ملزومات آن
  • شرکت در طراحی های مهندسی
  • انجام دیگر وظایف فنی به منظور پشتیبانی از تحویل به موقع پروژه
  • انجام بازرسی های منظم و دوره ای
  • حضور در تمامی فاز های کار چه در سر پروژه و چه در اداره و محیط دفتری

مهندسین لوله کش مسئول طراحی و ساخت سیستم های لوله کشی برای انتقال آب، گاز، نفت و فاضلاب هستند. به این ترتیب این افراد در تمامی مراحل سیستم های لوله کشی به گونه ای درگیر می باشند. برای مثال در ابتدا مشغول به آنالیز شرایط و الزامات پروژه می شوند و بعد از آن خطوط لوله کشی را طراحی می نمایند و سپس وارد مرحله اجرا و نظارت می شوند. گاهی اوقات نیز بعضی از لوله کش های با سابقه کاری بیشتر که تجربه بیشتری دارند می توانند مسئولیت نظارت را بر عهده گیرند. محیط کاری آن ها قطعا خارج از دفتر خواهد بود اما باز هم بستگی به شرایط پروژه دارد. به طور کلی انجام مسئولیت های لوله کشی بیشتر به شرایط صنعت و حوزه کاری این افراد بستگی دارد. اجازه دهید بیشتر درباره وظایف کاری این شغل در محیط کاری کانادا صحبت کنیم.

نظارت بر سایت های نصب تجهیزات

بخشی از فعالیت های لوله کش ها می تواند نظارت بر سایت های نصب تجهیزات لوله کشی باشد. این افراد مسئول هستند در این سایت ها حضور داشته باشند و سیستم های لوله کشی را بر اساس استاندارد های بین المللی آنالیز و ارزیابی نمایند. همچنین در نهایت باید گزارشات خود را به عنوان بخشی از پروژه تحلیل نمایند و نتیجه آن را در کار خود اعمال نمایند.

طراحی نقشه ها

مهندسین لوله کش طراحان سیستم های لوله کشی هم می باشند. بنابراین باید آشنایی کاملی با تمامی بخش های لوله کشی داشته باشند امروزه با پیشرفت در نرم افزارهای طراحی، ضروری است که همه طراحی ها به وسیله نرم افزار های به روز و مورد تایید دنیای، انجام گیرد. بنابراین ضروری است تسلط کاملی بر کامپیوتر و نرم افزار های طراحی مانند اتوکد داشته باشند.

شرکت در نشست های تخمین هزینه

بیشتر مهندسین لوله کش باید پروژه های شان را بر اساس بودجه ای که دارند پیش ببرند، پس ضروری است که حتما در جلسات مخصوص تایین و تامین بودجه حضور پر رنگ داشته باشند. در این میان باید ارتباط نزدیکی هم با تصمیم گیران پروژه داشته باشند تا مطمئن شوند طراحی های آنها منعکس نماینده تمامی پارامتر هایی است که آن ها می خواهند در پروژه های شان اجرا شوند.

تامین مواد اولیه سیستم های لوله کشی

مهندسین لوله کش باید دقیقا بدانند برای اتمام یک پروژه لوله کشی به چه مواد اولیه ای احتیاج دارند و این مواد باید در چه مقدار و مقیاسی باشد. بنابراین خودشان نیز مسئول تامین این مواد هستند و باید مطئن شوند که تمامی مواد در طول انجام پروژه استفاده می گردد و تمامی مواد هم مورد تایید استاندارد های بین المللی باشد.

برای کسب موفقیت بیشتر در شغل لوله کشی در کشور کانادا ضروری است که مهارت های زیر را نیز بدانید:

  • مهارت برقراری ارتباط و مهارت های تعاملی و اجتماعی
  • بهره مندی از خلاقیت و نوآوری در ارائه راه حل هایی برای حل مسائل پیش آمده در پروژه
  • بهره وری بالا
  • مشتری مداری و جلب رضایت مشتری ها
  • مهارت های عملیاتی و فنی و توانایی خودآموزی در صورتی که احتیاج به کسب مهارت های بیشتر بودند
  • توانایی تطبیق با تغییرات پیش آمده در فرایند انجام کار پروژه

این حرفه در کشور های خارجی به ویژه کانادا جز مشاغل برتر به حساب می آید که به وسیله آن می توانید نسبت به اخذ ویزای کانادا اقدام کنید. درواقع کانادا از آنجایی که نیروی جوان کافی برای انجام چنین پروژه هایی ندارد، به دنبال اخذ مهاجر برای برطرف این خلا می باشد. زندگی در کشورهای صنعتی نظیر کانادا برای بسیاری از افراد یک موقعیت خاص و منحصر به فرد به حساب می آید. موسسه حقوقی بین المللی حق و عدالت با تجربه زیادی که در زمینه مهاجرت دارد، در ابتدا با آنالیز شرایط شما تمامی جوانب کار در این کشور را برای شما ارزیابی می نماید و بهترین روش برای کار در کانادا را پیش روی شما قرار می دهد. تمامی افراد متخصص در زمینه لوله کشی می توانند با مراجعه به موسسه حق و عدالت و یا استفاده از مشاوره رایگان مشاورین این موسسه اقدام به آنالیز شرایط خود نمایند.

منبع: پارسی کانادا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 544

به "معرفی حرفه لوله کشی در کانادا و آنالیز شرایط آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی حرفه لوله کشی در کانادا و آنالیز شرایط آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید