مستاجرانی که پول سازی می نمایند ، یک اتفاق عجیب در بازار اجاره

به گزارش مجله سی نوا، بعضی گزارشات میدانی از بروز یک اتفاق نادر در بازار اجاره به وسیله گروهی محدود از مستأجران حکایت دارد.

مستاجرانی که پول سازی می نمایند ، یک اتفاق عجیب در بازار اجاره

به گزارش خبرنگاران به نقل از اکوایران، بعضی مشاهدات از یک اتفاق نادر بازار اجاره حکایت دارد که به وسیله گروهی محدود از جامعه اجاره نشین رخ می دهد. نتیجه این مشاهدات میدانی این است که این گروه خاص از مستأجران بعد از اجاره ملک مدنظر، به طور مخفیانه، همان ملک را مجدد به صورت روزانه به افراد دیگر اجاره می دهند.

اجاره این املاک غالبا به مدت دو سه روز است و به علت اینکه مدت اجاره این موارد بسیار کوتاه است، قرارداد خاصی منعقد نمی گردد و به وسیله معدودی از مستأجران رقم می خورد. هر چند این موضوع به هیچ وجه رایج نیست اما می تواند یک هشدار برای مشاوران املاک و مالکان باشد تا در زمان انعقاد قرارداد به نوعی متوجه چنین افراد سودجویی باشند که به عنوان مستأجر وارد می شوند اما به طور مخفیانه در پوشش مالک قرار می گیرند.

البته با توجه به اینکه این موضوع کاملا به صورت مخفیانه رخ می دهد و صرفا توافق غیررسمی و شفاهی فرد سودجو با مستأجر تازه است، بنگاه های معاملاتی در جریان قرار نمی گیرند.

خانه در شرق تهران چند؟ | تازهترین قیمت آپارتمان در منطقه ها 4، 8، 13 و 14

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1807

به "مستاجرانی که پول سازی می نمایند ، یک اتفاق عجیب در بازار اجاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستاجرانی که پول سازی می نمایند ، یک اتفاق عجیب در بازار اجاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید