مرجانه گلچین از زنان کُرد نوشت

به گزارش مجله سی نوا، مرجانه دلدار گلچین متولد سال 1347 در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او در صفحه خود در فضای مجازی پستی در ارتباط با زنان کُرد منتشر کرد.

مرجانه گلچین از زنان کُرد نوشت

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به این امید که سایه شوم غم و مصیبت از سر زنان و مردان غیور کُرد کم بشه و به زودی رنگ آسایش و آرامشو ببینن.

مرجانه گلچین نوشته:

دوباره میسازمت وطن ، اگر چه با خشت جان خویش، ستون به سقف تو میزنم ، اگر چه با استخوان خویش (زنده یاد سیمین بهبهانی) هیچ اتفاقی نمی تواند غرور شیرزنان کرد را بشکند؛ نه زلزله هفت ریشتری، نه خانه ویران و نه مرگ عزیزان.

زن کردی که به تنهایی تیر را به کول گرفته بود؛ یکی از قاب های ماندگار. درود بر غیرت هموطنان عزیز ایرانی از سراسر کشور،مهربانان نوع دوست از اقساء نقاط جهان، و هـر انکس که انسان بود و دلش از غم همنوعش به خود لرزید سپاس از مهـربانی هـای بی مانندتان درکما وساندت به این غمنامه خشم طبیعت عذر تقصیر اگر در این روزها به علت مناسب نبودن حال و أحوالم در گذاشتن پست هـای مربوط به این حادثه دلخراش همراهتان نبودم . خدای عظیم رفتگانتان را رحمت و به بازماندگانتان صبر دهد.

منبع: setare.com
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1039

به "مرجانه گلچین از زنان کُرد نوشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرجانه گلچین از زنان کُرد نوشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید