فرهادی زاد: به دلیل شرایط ارزی در اعزام های مسابقات بین المللی محدودیت داریم

به گزارش مجله سی نوا، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: به دلیل شرایط ارزی و مراقبت های اقتصادی، فضایی برای تورنمنت های بین المللی نداریم.

فرهادی زاد: به دلیل شرایط ارزی در اعزام های مسابقات بین المللی محدودیت داریم

مهین فرهادی زاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حاشیه نخستین نشست نواب رئیس بانوان هیئت های استانی فدراسیون هاکی، درخصوص اینکه چرا در این فدراسیون نشست نواب رئیس هیئت های استانی برای نخستین بار برگزار شده است؟ گفت: بیشتر فدراسیون ها نشست هایی دارند، اما به صورت هماهنگ برای بخش بانوان به این شکل نداشته اند و من در جلسه روسای فدراسیون ها شرح دادم که چقدر این امر می تواند در رشد ورزش بانوان و دادن اطلاعات به مسئولان هیئت ها و رئیس فدراسیون هاکی یاری کند تا از امکانات موجود اطلاعات قوی تری داشته باشند و امکانات بهتری را برای بانوان فراهم نمایند که این امر جز گزارش اطلاعات از استان ها به مسئولان میسر نخواهد شد.

وی درباره مشکل بیشتر نواب رئیس هیئت های استانی که اختیارات کافی برای اجرایی کردن برنامه های شان را ندارند، گفت: این موارد از همین جلسات آغاز می گردد و باید در همین جلسات بگویند این اختیارات را نداریم که به آنها یاری کنیم.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان همچنین درخصوص صحبت های انتقادی یکی از یخ نوردان که اجازه شرکت در مسابقات بین المللی را ندارند، مطرح نمود: به دلیل شرایط ارزی و مراقبت های اقتصادی، فضایی برای تورنمنت های بین المللی نداریم. برای ورزشکارانی که در مسابقات رسمی و آسیایی و المپیک ها باید اعزام شوند، مسئله ای نداریم و می توانیم هماهنگ کنیم که اعزام شوند اما بقیه تورنمنت ها را نمی توانیم اعزام کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 326

به "فرهادی زاد: به دلیل شرایط ارزی در اعزام های مسابقات بین المللی محدودیت داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادی زاد: به دلیل شرایط ارزی در اعزام های مسابقات بین المللی محدودیت داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید