طرح اولیه از موبایلی که نمایشگر دور آن می پیچد

به گزارش مجله سی نوا، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، بسیاری از فراوری کنندگان موبایل های هوشمند سال گذشته دستگاه هایی تاشو را به بازار عرضه کردند.

طرح اولیه از موبایلی که نمایشگر دور آن می پیچد

اما ال جی تا به امروز هیچ بیانیه خاصی در مورد فراوری موبایل مشابهی منتشر ننموده است. در عوض به نظر می رسد این شرکت به جای یک موبایل تاشو از دستگاه LG G8X ThinQ Dual Screen رونمایی کرد که یک نمایشگر ثانویه به دستگاه متصل می گردد. هرچند این شرکت اعلام نموده موبایل تاشو می سازد و حق نشر اختراع چند موبایل با طرحی مشابه را ثبت نموده اما تا به امروز هیچ دستگاه تاشویی نساخته است.

اکنون ال جی حق نشر اختراع موبایل با طرحی جدید را ثبت نموده که نمایشگر آن دور دستگاه می پیچد. به نظر می رسد این موبایل مشابه Mi MIX Alpha باشد اما نمایشگر آن انعطاف پذیرتر و نسبت آن به بدنه نیز بیشتر است.

در این حق نشر چند تصویر وجود دارد که نشان می دهد به غیر از لبه بزرگ قاب دستگاه در قسمت بالای آن، لبه بخش های دیگر بسیار باریک است.

در لبه بالایی دستگاه دو دوربین با فلاش ال ای دی وجود دارد. هرچند در سمت راست دستگاه هیچ لبه ای وجود ندارد، نمایشگر از این سمت ادامه می یابد و به سمت پنل پشتی دستگاه می پیچد.

جالب آنکه هیچ دوربین پشتی وجود ندارد و نمایشگر روی پنل پشتی نیز ادامه می یابد. بنابراین به نظر می رسد دوربین های جلویی عملکرد دوربین های پشتی را نیز دارند.

هنوز تعیین نیست نمایشگر چگونه در مکان خود حفظ می گردد اما احتمالا برای این منظور از مکانیسمی مغناطیسی استفاده می گردد. همچنین می توان با فشار یک دکمه نمایشگر انعطاف پذیر را از قاب جدا کرد.

هنگامیکه موبایل بسته است، دو نمایشگر (یکی جلو و دیگری پشت دستگاه) وجود دارند. هنگامیکه دستگاه باز می گردد، موبایل به یک تبلت با نمایشگر بزرگتر تبدیل می گردد. بلندگو و میکروفون بالای دستگاه و همچنین پایین آن تعیین هستند. یک پورت میکرویو اس بی و جک هدفون 3.5 میلی متری در بخش پایینی دستگاه وجود دارد.

قرار است ماه آینده کنگره جهانی موبایل 2020 در بارسلونا شروع گردد و سامسونگ و هواوی نیز نسل دوم موبایل های تاشو خود را نمایی می نمایند. اکنون باید منتظر ماند و دید ال جی در این رویداد از موبایل جدید خود رونمایی می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 348

به "طرح اولیه از موبایلی که نمایشگر دور آن می پیچد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح اولیه از موبایلی که نمایشگر دور آن می پیچد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید