شکم تمساح و رمز و رازی 24 ساله در در آن

به گزارش مجله سی نوا، تهران (پانا) - شکار یک تمساح به مردی یاری کرد تا سرنوشت سگ های خود را که 24 سال پیش به طور تصادفی از دست داده بود، کشف کند.

شکم تمساح و رمز و رازی 24 ساله در در آن

به گزارش خبرنگاران، به نقل از العالم؛ ند مک کینلی پس از صید یک تمساح عظیم به طول 12 فوت، تصمیم گرفت به وسیله یک رستوران متخصص در ساخت سوسیس و کالباس در کارولینای جنوبی، صید خود را به سوسیس تبدیل کند. هنگامی که کارگران آغاز به بریدن بدن تمساح کردند، متوجه وجود زنجیر هایی شبیه به قلاده سگ در شکم تمساح شدند، آن ها تصمیم گرفتند با شماره هایی که روی قلاده ها حک شده بود تماس بگیرند تا صاحبان آن ها را پیدا نمایند و در کمال تعجب دیدند همه شماره ها به یک نفر تعلق دارد.

روزنامه انگلیسی دیلی استار به نقل از کلودیا کوردری، صاحب رستوران نوشت: تمساح بیش از یک سگ را خورده، اما بعضی قطعات فلزی با وجود گذشت سال ها در شکم او باقی مانده و شماره تلفن های روی آن ها قابل مشاهده بود. وی اضافه کرد: ما توانستیم اعداد موجود روی تابلو را تشخیص دهیم و با شخصی تماس گرفتیم که تأیید کرد تمساح بیش تر سگ ها را 24 سال پیش در همین جایی که شکار شده، خورده است.

کلودیا مدیریت رستوران Cordray را بر عهده دارد که وعده های غذائی اش را با گوشت تمساح سرو می نماید او در کوشش است تا تمساح ها را به سوسیس تبدیل نموده یا آن ها را برای کسانی که مایل به استفاده از استیک تمساح هستند، کبابی کند.

شایان ذکر است که کارولینای جنوبی محل زندگی تمساح های عظیمی است که طول آن ها گاهی به بیش از 13 فوت می رسد و بیش از 60 سال عمر می نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1267

به "شکم تمساح و رمز و رازی 24 ساله در در آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکم تمساح و رمز و رازی 24 ساله در در آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید