سونی می خواهد 10 بازی سرویس محور تا سال 2026 عرضه کند

به گزارش مجله سی نوا، جیم رایان، رئیس تفریح های تعاملی سونی، از همان ابتدا به صورت روشن و آشکار اعلام نموده بود که یکی از دلایل برای تصمیم خرید استودیو بانجی برای تقویت تخصص سونی در بازی های سرویس محور اجرا شده است. اکنون با توجه به اظهارات تازه آن ها در گزارش اقتصادی به نظر می رسد که سونی میخواهد توجه خود را به بازی های سرویس محور بیشتر کند و در این راه از بانجی یاری های زیادی بگیرد.

سونی می خواهد 10 بازی سرویس محور تا سال 2026 عرضه کند

این شرکت بیان نموده است: به وسیله همکاری نزدیک میان بانجی و استودیو های پلی استیشن، ما قصد داریم تا سال اقتصادی منتهی به 31 مارس 2026، بیش از 10 بازی سرویس محور را عرضه کنیم.

این شرکت بعلاوه به صورت کلی بر تعهد خود به بازی های چند پلتفرمی به عنوان یک فرصت رشد بزرگ اشاره نمود. بازی های سرویس محور در صورت عرضه روی پلتفرم های مختلف می توانند به راحتی با جذب جامعه مخاطبان بیشتر سودآوری بیشتری را برای شرکت ها به همراه داشته باشند.

این شرکت اذعان می نماید: به وسیله این خرید، ما قصد داریم کاربران جدیدی را به دست آوریم و تعامل خود را در پلتفرم هایی غیر از پلی استیشن افزایش دهیم که به ما امکان می دهد استراتژی رشد بلندمدت خود را برای توسعه بیشتر زیست بوم تجارت بازی خود به طور قابل توجهی پیش ببریم. با تصاحب بانجی، ما قصد داریم رشد عایدی بازی های استودیوهای داخلی خود را تسریع کنیم و هدف ما این است که این رقم را تا سال اقتصادی 2025 به بیش از دو برابر برسانیم.

با توجه به اهمیت کارمندان و استعدادهای درون استودیو بانجی، سونی بعلاوه برنامه های خاصی برای حفظ اعضای این استودیو پس از خرید در نظر گرفته است تا به این ترتیب هم بتواند آن ها را راضی تر کند و هم به شکل بهتر و راحت تری به اهداف خود در این زمینه ها نزدیک گردد.

گفته می گردد که بیشتر سهام بانجی در اختیار کارمندان قرار گرفته است و تقریباً یک سوم از قیمت خرید 3.6 میلیارد دلاری استودیو به صورت پرداخت های معوق و مشروط طی چند سال به کارمندان پرداخت خواهد شد تا آن ها همچنان مشتاق به فعالیت در بانجی بمانند و استودیو را ترک ننمایند. به این ترتیب، کارمندان می توانند با ماندن در استودیو پاداش خوبی را بعد از این خرید دریافت نمایند.

منبع: GameIndustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1649

به "سونی می خواهد 10 بازی سرویس محور تا سال 2026 عرضه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی می خواهد 10 بازی سرویس محور تا سال 2026 عرضه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید