سوغات کشور فرانسه (تور فرانسه)

به گزارش مجله سی نوا، سوغات کشور فرانسه

در این مقاله از وب سایت گردشگری خبرنگاران به معرفی سوغات کشور فرانسه خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید .

سوغات کشور فرانسه (تور فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

آشنایی با معروف ترین سوغاتی های فرانسه

با سفر به هر کشور یا شهری در صدد تهیه هدیه و یا سوغاتی برای آشنایان، اقوام و دوستان هستیم. یکی از بهترین روش ها برای تهیه سوغاتی این است که اطلاعات کاملی در خصوص سوغات همان شهر یا کشور مورد نظر داشته باشیم تا برای تهیه سوغاتی دچار مشکل نشویم. فرانسه کشوری بسیار زیبا وتماشای است که سالیانه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می نماید. کافیست به معروف ترین خیابان فرانسه یعنی شانزلیزه بروید تا بتوانید بهترین سوغاتی های فرانسه نظیر عطر و ادکلن، شیرینی ماکرون، مجسمه های اماکن تماشای و عروسک های دیزنی را از آنجا تهیه کنید.

صابون

صابون های جنوب کشور فرانسه بسیار معروف ومرغوب می باشند. یک جعبه صابون با انواع رنگها و طرحهای مختلف که آنها را از مجذوب نمایندهیت خاصی برخوردار نموده است می تواند یک سوغاتی جالب و دوستداشتنی برای آشنایانتان باشد . این صابون ها در رایحه های مختلفی وجود دارند که می توانید با سلیقه خود آن ها را بخرید.

عطر و ادکلن فرانسه

یکی از بهترین سوغاتی هایی که می توان از کشور فرانسه تهیه کرد، عطر و ادکلن هایی با بهترین رایحه هاست که در این زمینه و بعلاوه مد و فشن معروفیت بسیاری دارد. شهر گرس (Grasse) بهترین شهر فرانسه برای خرید عطر وادکلن می باشد .در شهر گرس می توانید بهترین نوع از عطرها وادکلن های دست ساز را تهیه نموده وبه عزیزانتان هدیه بدهید .در کشور فرانسه می توانید عطرهایی با بهترین برندهای دنیا ببینید و بعنوان یک سوغاتی مجذوب نماینده و لوکس برای اقوام خود ببرید. برند شانل Chanel؛ کریستین دیور Christian Dior؛ کارتیرCartier ؛ گرلینGuerlain ، گیونچیGivenchy، بالنسیاگا Balenciaga ،لانکوم پاریس Lancome Paris، هرمس Hermes ، کاچارل Cacharel و لاکوست Lacoste از معروف ترین برندهای فرانسه در فراوری عطر و ادکلن است.

شیرینی ماکرون فرانسه

شیرینی ماکرون یکی از شیرینی های سنتی و مخصوص فرانسه است و به ماکرون پاریسی معروفیت دارد. این شیرینی بسیار خوش طعم و زیباست و با یک بار چشیدن طعم آن، از هوادار آن خواهید شد. ماکرون ها در پاریس مدل های مختلفی دارند و نحوه پخت آن در شهرهای دیگر نیز با یکدیگر فرق دارد. برای مثال در شهر آفیس شیرینی ماکرون از عسل، میوه و بادام درست می شود. ماکرون شهر مونت موریلون مشهورترین ماکرون فرانسه است و قدمتش به چندین دهه قبل بازمی شود. بعلاوه دیگر شهرهای فرانسه هر کدام داستانی درباره تهیه این نوع شیرینی دارند. شما می توانید در سفر به پاریس به فروشگاهی مانند لادیورو یا قنادی فووچو سری بزنید و بهترین ماکرون را تهیه کنید، در مک دونالدهای فرانسه هم به همراه مک کافی شیرینی ماکرون در اختیار مشتریان قرار می گیرد. ماکرون در طعم های مختلف درست می شود که یک نوع آن ماکرون چای است که در تهیه آن از اسانس چای استفاده می نمایند و بعلاوه طعم خامه وسط آن هم با اسانس های مختلف وجود دارد.

کلاه برت

کلاه برت یکی از افتخارات هر فرانسوی است. این کلاه که به صورت سنتی در کشور فرانسه فراوری و یکی از نمادهای این کشور به شمار میرود در جنگ دوم دنیای به عنوان نشانه نیروهای نظامی ویژه این کشور به کار می رفت. اما از سال 1960 میلادی در سراسر دنیا محبوب شد و مورد استفاده نهاده شد که این موضوع باعث خوشحالی و غرور فرانسویان شد. این کلاه به علت شکل ظاهری اش به کلاه کج معروف است ومردان وزنان بسیاری از ان استفاده می نمایند .کلاه برت یک هدیه بسیار زیبا ,جالب وارزان قیمت می باشد که نمادی از کشور فرانسه است و شاید تماشاش برای بسیاری از افراد جالب باشد. اگر نمی خواهید در پی هدیه ای گران قیمت مانند عطر و ادکلن باشید، و در عین حال هدیه ای تهیه کنید که نشانی از فرانسه باشد، کلاه برت فرانسه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب از سوغات کشور فرانسه باشد.

مجسمه برج ایفل

اگر می خواهید سوغاتی را برای عزیزانتان تهیه کنید که همواره آن را نگه دارند، و یا در پی نمادی از فرانسه هستید که همواره با تماشا آن خاطرات سفر به این کشور برایتان زنده شود، هیچ چیزی نمی تواند همچون مجسمه کوچکی از برج ایفل مناسب باشد. در سفر به فرانسه می توانید یکی از مجسمه های این برج را به عنوان هدیه و یادگاری تهیه کنید که هم نشانی از سفرتان به فرانسه باشد و همواره نیز با تماشا آن به یاد سفر خود به پاریس بیفتید.

عروسک های دیزنی فرانسه

یکی از جاذبه های زیبای پاریس دیزنی لند است که برای بچه ها و حتی بزرگترها بسیار مجذوب نماینده خواهد بود و بنوعی نوستالژی است. حال اگر قصد دارید برای بچه ها خانواده، سوغاتی تهیه کنید مطمئنا خرید شخصیت های کارتونی دیزنی انتخاب مناسبی است، که از آن ها استقبال بسیاری خواهد شد. شما برای تهیه این عروسک ها در خیابان شانزلیزه می توانید فروشگاه هایی را ببینید و هم در خود پارک دیزنی فروشگاه های وجود خواهد داشت.

پنیر فرانسوی

پنیرهای فرانسوی یکی دیگر از سوغات مهم و مورد استقبال مردم وگردشگران این کشور می باشد .پنیرهای بسیار خوشمزه ومتنوعی در فرانسه وجود دارد که از چشیدن انها لذت فراوانی خواهید برد .پنیر فرانسوی یا فروماژ (fromage) در سراسر کشور یافت می شود و تا جایی که بتوانید تصور کنید تنوع دارد. می توانید از این پنیرهای خوشمزه برای دوستان و آشنایانتان سوغاتی بیاورید تا آنها هم طعم لذت بخش این پنیرها را تجربه نمایند .در فروشگاه های بسیاری می توانید انواع پنیرها را در بسته بندی های جالب ومتنوع بخرید.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 18 شهریور 1401 بروزرسانی: 18 شهریور 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1790

به "سوغات کشور فرانسه (تور فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوغات کشور فرانسه (تور فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید