سفر به قشم ممنوع شد

به گزارش مجله سی نوا، واکسیناسیون افراد بالای 50 سال هم در قشم و هرمزگان زودتر از موعد مقرر در کشور آغاز شده است و هیچ گونه مسئله ای در تامین واکسن برای افراد مشمول این رده سنی وجود ندارد.

سفر به قشم ممنوع شد

فرماندار قشم گفت: محدودیت های تردد در اسکله های این شهرستان اعمال می شود و ورود خودروهای غیر بومی و مسافر به داخل جزیره و همچنین خروج خودروی بومی و شهروندان قشم ممنوع است.

علیرضا نصری رو یکشنبه در ستاد مقابله با بیماری کرونای شهرستان قشم افزود: بنا بر شرایط شیوع ویروس کرونا و افزایش بیماران بستری و موارد مثبت، این محدودیت ها با جدیت دنبال می شود.

وی ادامه داد: ممنوعیت تردد درون شهری شبانه خودروها، از ساعت 22 تا سه بامداد ادامه دارد و جریمه رانندگی برای آن صادر می شود.

مجتمع های تجاری قشم تعطیل شد

فرماندار قشم شرح داد: مشاغل گروه 2، سه و چهار هم تعطیل اعلام می شود و بر این اساس فعالیت مجتمع های تجاری، مدرسه های شبانه روزی، باشگاه های ورزشی مربوط به ورزش های پر برخورد مانند کشتی، کاراته و جودو، کافه ها و چایخانه ها تعطیل و مراسم های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و اقامه نماز جمعه تا تبدیل شرایط مساعد در شهرستان ممنوع است.

وی تاکید کرد: هرگونه تجمع، دورهمی، عزا و عروسی در قشم ممنوع است و از طریق دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با خاطیان برخورد قانونی می شود.

نصری افزود: سازمان منطقه آزاد، شهرداری ها، دهیای ها و سازمان بنادر نسبت به ضدعفونی معابر و اماکن شهری و اسکله ها اقدام فوری کنند.

واکسیناسیون بالای 18 سال در جزایر لارک و هنگام

فرماندار قشم گفت: واکسیناسیون همه افراد بالای 18 سال در دو جزیره همگام و لارک در دستور کار واقع شده است و به زودی آغاز می شود.

نصری افزود: با هماهنگی اجرا شده با ستاد کرونای استان و برای ایجاد یکپارچگی بین جزایر کوچک خلیج فارس، واکسیناسیون عمومی در این جزایر به زودی آغاز می شود.

وی ادامه داد: واکسیناسیون افراد بالای 50 سال هم در قشم و هرمزگان زودتر از موعد مقرر در کشور آغاز شده است و هیچ گونه مسئله ای در تامین واکسن برای افراد مشمول این رده سنی وجود ندارد.

فرماندار قشم ضمن دعوت از مردم برای واکسیناسیون تاکید کرد: برای سلامتی خود، خانواده و جامعه همه باید در مقابل این ویروس واکسینه شوند و این امر وظیفه ای همگانی است.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول 150 و عرض میانگین 11 کیلومتردر میان آب های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1389

به "سفر به قشم ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به قشم ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید