سامسونگ از نخستین کنترلر گیمینگ خود رونمایی کرد؛ کپی مجذوب کننده از کنترلر ایکس باکس

به گزارش مجله سی نوا، سامسونگ به تازگی از کنترلر گیمینگ جدیدی برای تلویزیون های خود رونمایی نموده که شباهت زیادی با کنترلر ایکس باکس دارد.

سامسونگ از نخستین کنترلر گیمینگ خود رونمایی کرد؛ کپی مجذوب کننده از کنترلر ایکس باکس

گیمینگ هاب سامسونگ، یک پلتفرک گیمینگ ابری است که در تلویزیون های این شرکت در دسترس قرار گرفته است. کاربرانی که قصد انجام بازی با تلویزیون های سامسونگ را داشتند، حالا می توانند با کنترلر تازه سامسونگ این کار را انجام دهند. کنترلری که برای اتصال به گیمینگ هاب و سایر دستگاه های ساخت این شرکت کره ای رونمایی شده است.

سامسونگ برای ساخت این کنترلر مجذوب نماینده با شرکت تولیدنماینده لوازم جانبی PDP وارد همکاری شده است. این کنترلر قرار است با قیمت 50 دلار راهی بازار گردد و از آن جایی که سامسونگ سازنده آن است، باید در بازار جهانی هم شاهد عرضه آن باشیم. نکته جالب در رابطه با این کنترلر این است که شباهت زیادی به دسته ایکس باکس دارد.

همانطور که مشاهده می کنید، این کنترلر تازه از نمای پشت کاملا شبیه به کنترلر ایکس باکس است با این تفاوت که عبارت طراحی شده برای سرویس گیمینگ هاب سامسونگ و لوگوی شرکت PDP روی پنل پشتی آن به چشم می خورد.

اینطور که پیداست، کنترلر گیمینگ سامسونگ فعلا اولین محصولی بوده که برای گیمینگ هاب این شرکت در نظر گرفته شده است. ظاهرا این شرکت کره ای در نظر دارد به زودی از لوازم جانبی گیمینگ بیشتری برای این سرویس رونمایی کند و در تمام این پروژه هم PDP شریک اصلی آن خواهد بود.

اگر برند PDP برایتان شناخته شده نیست باید بگوییم سامسونگ مدعی شده هم این کنترلر و هم تمام محصولاتی که قرار است در آینده به وسیله این شرکت رونمایی شوند از لحاظ کیفیت ساخت و سازگاری ایمنی، مورد آزمایش های متعددی قرار می گیرند و برترین تجربه استریم گیم را برای کاربران فراهم می نمایند.

در حال حاضر کاربرانی که به وسیله گیمینگ هاب سامسونگ بازی می نمایند، می توانند از دسته های ایکس باکس و پلی استیشن 5 استفاده نمایند چون به طور کامل از این کنترلرها پشتیبانی می نماید اما با عرضه یک کنترلر اختصاصی، قطعا تجربه بهتری در انتظار کاربران خواهد بود. این را هم باید اضافه کنیم که این کنترلر گیمینگ سامسونگ علاوه بر گیمینگ هاب از یک سری تلویزیون، مانیترو و پروژکتورهای نسل دومی FreeStyle هم پشتیبانی می نماید.

کنترلر تازه سامسونگ مثل هر کنترلر پیشرفته دیگری با باتری کار می نماید و در صورت استفاده مداوم تا 40 ساعت شما را همراهی خواهد نمود. اتصال بلوتوث با برد 10 متری، زمان تأخیر بسیار کم، دکمه های اختصاصی برای گیمینگ هاب و دکمه هایی جهت کنترل صدای تلویزیون های سامسونگ از جمله امکانات دیگر این دسته محسوب می گردد.

منبع: MSN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 دی 1402 بروزرسانی: 16 دی 1402 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1962

به "سامسونگ از نخستین کنترلر گیمینگ خود رونمایی کرد؛ کپی مجذوب کننده از کنترلر ایکس باکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از نخستین کنترلر گیمینگ خود رونمایی کرد؛ کپی مجذوب کننده از کنترلر ایکس باکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید