ساری: ترجیح می دهم در ضد حمله گل بخوریم تا در لاک دفاعی فرو برویم

به گزارش مجله سی نوا، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با وجود پیروزی خانگی شاگردانش مقابل پارما در هفته بیستم سری A از عملکرد آنها در این بازی ابراز نارضایتی کرد.

ساری: ترجیح می دهم در ضد حمله گل بخوریم تا در لاک دفاعی فرو برویم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (یکشنبه) بیستمین بازی خود در فصل جاری سری A را با نتیجه 2 بر یک به سرانجام رساند و با توجه به توقف اینتر در بازی مقابل لچه، حاشیه امنیت خود در صدر جدول رده بندی رقابت ها را به 4 امتیاز افزایش داد. با این حال مائوریتزیو ساری از عملکرد شاگردانش در این بازی نارضایتی هایی داشت.

ساری در سرانجام این بازی که رونالدو هر دو گل یوونتوس را به ثمر رساند به خبرنگاران گفت: در جریان بازی ما سکته هایی وجود داشت اما در کل من فکر می کنم که تیم مان در این فصل دارد خوب کار می نماید. به اندازه کافی موقعیت داشتیم که خیلی زودتر از این ها تکلیف بازی را یکسره کنیم اما از آنها استفاده نکردیم و خب در این شرایط طبیعی بود که پارما شرع به فشار آوردن کند و در سرانجام بازی برای ما مشکلاتی ایجاد کند چون بازی هنوز باز بود و فرصت کسب امتیاز داشت.

یوونتوس با ترکیبی که در آن آرون رمزی در نقش یک هافبک بازیسازی قرار گرفته بود به میدان رفت و در ادامه گونسالو ایگواین را به ترکیبش اضافه نمود تا مثلث هجومی رونالدو، ایگواین و دیبالا شکل بگیرد، البته با تعویض دیبالا و ورود داگلاس کاستا به جای او، شرایط تغییر کرد.

ساری اضافه نمود: من دیدم که بعضی از بازیکنانم بعد از حضور در جام حذفی خسته بودند و به همین دلیل لازم بود تغییراتی در ترکیب تیم اعمال کنم. می خواستم تیمم را متوجه بعضی مسائل کنم ضمن اینکه با ورود داگلاس کاستا تعادل دوباره به تیم برگشت و این کار لازم بود چون امکان به تساوی کشیده شدن بازی وجود داشت.

سرمربی یوونتوس درباره عملکرد پایین تر از حد انتظار آدرین رابیو و آرون رمزی در بازی های این فصل یوونتوس، از این دو بازیکن دفاع کرد و ادامه داد: آدرین رابیو و رمزی از لیگ هایی متفاوت آمده اند و در این چند ماه نخست هم از نظر جسمانی مشکلاتی داشته اند. به همین دلیل آنها آنطور که می خواستند نتوانسته اند تمرین نمایند اما هر دوی آنها در حال پیشرفت کردند. ما می توانستیم بهتر از این بازی کنیم به خصوص در اواخر بازی چون من واقعاً دوست ندارم که تیمم در نیمه خودش پاسکاری کند. همانطور که همواره به بازیکنانم می گویم، ترجیح می دهم که در ضدحمله گل بخوریم تا اینکه 10 تا 15 دقیقه تحت فشار بمانیم و عقب بکشیم. وقتی فرصت داریم که تکلیف بازی را یکسره کنیم، باید از این فرصت ها استفاده کنیم.

ساری درباره رونالدویی که بار دیگر با گل هایش به یوونتوس برای کسب پیروزی یاری کرد - او در هفت بازی اخیر یوونتوس 11 گل زده است - گفت: وقتی شما یک بازیکن کلاس جهانی در تیم تان دارید، اگرچه ممکن است هر از چند گاهی ممکن است مشکلاتی داشته باشید اما در عین حال می توانید از آنها نهایت استفاده را انجام دهید. پس شما باید این موضوع را مد نظر داشته باشید و شیوه بازی تیم تان را حول محور نقاط قوت آن بازیکن تنظیم کنید.

یوونتوس با پیروزی مقابل پارما 51 امتیازی شد و حاشیه امنیت خود در صدر جدول را به 4 امتیاز افزایش داد، البته لاتزیو یک بازی معوقه دارد که اگر آن را ببرد جای اینتر را به عنوان نزدیک ترین تعقیب نماینده یووه خواهد گرفت و به فاصله سه امتیازی این تیم باز خواهد گشت.

ساری در پاسخ به این سؤال که از میان اینتر و لاتزیو کدامیک می توانند در کورس قهرمانی مردان او را به دردسر بیندازند، گفت: لاتزیو در حال حاضر واقعاً در شرایط فوق العاده ای قرار گرفته است که امیدوارم خیلی دوام نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 347

به "ساری: ترجیح می دهم در ضد حمله گل بخوریم تا در لاک دفاعی فرو برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: ترجیح می دهم در ضد حمله گل بخوریم تا در لاک دفاعی فرو برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید