زانتی: کونته بازیکنان را متقاعد کرد که پروژه اش می تواند کارساز باشد، مسائل اقتصادی مان همچنان پابرجاست

به گزارش مجله سی نوا، نایب رئیس باشگاه اینتر از سرمربی ایتالیایی این تیم تمجید ویژه ای کرد و از مشکلاتی که همچنان باشگاه با آن سر و کار دارد، سخن گفت.

زانتی: کونته بازیکنان را متقاعد کرد که پروژه اش می تواند کارساز باشد، مسائل اقتصادی مان همچنان پابرجاست

به گزارش خبرنگاران، خاویر زانتی در گفت وگو با روزنامه آرژانتینیلاناسیون با اشاره به مسائل اقتصادی که برای این باشگاه در فصل جاری به وجود آمد و مالکان باشگاه حتی تا آستانه فروش اینتر پیش رفتند، گفت: این درست است که باشگاه در میانه فصل ممکن بود به فروش برسد. ما مسائل اقتصادی جدی را پشت سر گذاشتیم، هرچند ما تنها باشگاهی نبودیم که در چنین شرایط دشواری قرار داشتیم.

وی با اشاره به قهرمانی زودهنگام اینتر در سری A ایتالیا گفت: من دیدم که ما به عنوان یک باشگاه هنوز می توانیم پیشرفت کنیم. کونته در طول دو سال کار خارق العاده ای انجام داد و اکنون این ما هستیم که باید سازوکار داخلی را بهبود ببخشیم و رویای رسیدن به چیزهای بیشتر را داشته باشیم.

نایب رئیس باشگاه اینتر توضیح داد: مسائل اقتصادی همچنان پابرجاست و ایجاد تعادل اقتصادی مجدد ممکن است چند سالی طول بکشد. ما برای راضی کردن اسپانسرها به بازگشت طرفداران به استادیوم احتیاج داریم. اساساً بازگشت به شرایط عادی منظورم است.

زانتی صحبت های خود را اینطور ادامه داد: ما نباید پنهان شویم، ما در لحظه ای حساس قرار داریم، اما به چنین چیزی احتیاج داریم تا بتوانیم گامی بزرگتر و رو به جلو برداریم. آنچه ما احتیاج داریم یک استراتژی گسترده است که پایداری را در بلندمدت تضمین می نماید.

هافبک پیشین اینتر همچنین در تمجید از سرمربی ایتالیایی نراتزوری گفت: کونته پیش از هر چیز اخلاق و ذهنیت کاری را برای اینتر به ارمغان آورده است. او حتی جوانترین بازیکنانش را متقاعد کرد که پروژه اش واقعاً می تواند کارساز باشد. از روزی که آنتونیو راهنمایی اینتر را برعهده گرفت، روزی نبوده که او به فکر پیشرفت این تیم نباشد. کونته باشگاه را متقاعد کرد که او را دنبال نمایند.

وی در جمع بندی صحبت هایش اعلام کرد: در ابتدا تردیدهای اولیه در خصوص گذشته کونته در یوونتوس وجود داشت، اما طرفداران در ادامه یاد گرفتند که او را دوست داشته باشند. آنتونیو از روز اول روی کارش تمرکز کرد و این چالش را مانند یک اینتری واقعی پذیرفته است.

اینتر پس از 11 سال از گذشت آخرین قهرمانی اش در سری A ایتالیا (با ژوزه مورینیو)، این بار با آنتونیو کونته و در فاصله چهار هفته مانده به خاتمه این رقابت ها، فاتح اسکودتو شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1297

به "زانتی: کونته بازیکنان را متقاعد کرد که پروژه اش می تواند کارساز باشد، مسائل اقتصادی مان همچنان پابرجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زانتی: کونته بازیکنان را متقاعد کرد که پروژه اش می تواند کارساز باشد، مسائل اقتصادی مان همچنان پابرجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید