راه اندازی سامانه مشترک آب و آبفا در استان تهران از امروز

به گزارش مجله سی نوا، خبرگزاری خبرنگاران- نخستین سامانه مشترک پاسخ گویی به مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران و آب منطقه ای تهران در چارچوب اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک، رونمایی شد.

راه اندازی سامانه مشترک آب و آبفا در استان تهران از امروز

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمدرضا بختیاری در مراسم افتتاح سامانه مشترک پاسخگویی به مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران و آب منطقه ای تهران اضافه نمود:، با راه اندازی این سامانه، همه مشترکان آب و فاضلاب و آب خام، می توانند به صورت یکپارچه از سامانه تلفنی 122 بهره مند شوند.

وی اضافه نمود: مشترکان آب، علاوه بر اختلالات ایجاد شده در بخش آب و فاضلاب، می توانند به وسیله شماره 122 همه مسائل مربوط به تجاوز به حریم رودخانه، حفر چاه غیر مجاز و مسائل مربوط به سد های تهران را اطلاع رسانی نمایند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: این سامانه از سال 81 برای مشترکان آب و فاضلاب استان تهران راه اندازی شد و اکنون برای نخستین بار به صورت مشترک با شرکت آب منطقه ای تهران بهره برداری می گردد.

بختیاری با بیان اینکه این سامانه در دو بخش خدمات محور و فوریت محور به شهروندان خدمات ارائه می دهد اضافه نمود: این خدمات در بخش دولت الکترونیک می تواند کاهش مراجعات مردم را در دوران کرونا به دنبال داشته باشد.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان تهران و آب منطقه ای همکاری خوبی در سطح استان دارند و این همکاری تنگاتنگ باعث شد تا در دوره شیوع کرونا بتوانیم آب سالمی را به دست مردم برسانیم و بدون قطع آب از تابستان گذر کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1031

به "راه اندازی سامانه مشترک آب و آبفا در استان تهران از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه مشترک آب و آبفا در استان تهران از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید