دوچرخه دریایی در مرکز نوآوری و توسعه دریایی دانشگاه خلیج فارس طراحی و ساخته شد

به گزارش مجله سی نوا، دانشجویان خلیج فارس بوشهر پیروز به طراحی و ساخت دوچرخه دریایی در مرکز نوآوری و توسعه فناوری دریایی این دانشگاه شده اند.

دوچرخه دریایی در مرکز نوآوری و توسعه دریایی دانشگاه خلیج فارس طراحی و ساخته شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دریا و ساحل یکی از جذاب ترین نقاط استان بوشهر در ایران است و همین دریا موجب رونق ورزش های دریایی شده و تعداد زیادی از گردشگران نیز هر ساله برای بهره مندی از دریا و سواحل آبی، راهی سواحل و دریا های کشور می شوند.

یکی از ورزش های دریایی، تفریح با دوچرخه دریایی است؛ این دوچرخه وسیله ای برای تفریح در دریا و دریاچه ها است که نیروی محرکه خود را بدون استفاده از هر گونه سوخت، از رکاب زدن انسان تامین می نماید.

دانشجویان فعال دانشگاه خلیج فارس بوشهر در مرکز نوآوری و توسعه فناوری دریایی پیروز به ساخت دوچرخه دریایی شدند.

باغبان، دانشجوی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در این باره می گوید: این دوچرخه به یاری اساتید و دانشجویان فعال در این مرکز طراحی شده و توسط موسسه شهید محلاتی به مرحله ساخت رسیده است. پس از اتمام پروژه، مرحله تست این دوچرخه در ساحل پردیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر انجام شد.

هزینه ساخت این دوچرخه 5 میلیون تومان بوده است و قرارداد هایی برای تامین تجهیزات مناطق گردشگری نیز بسته شده است.

باغبان اظهار می نماید: در این مرکز می توانیم به فراوری انبوه دوچرخه دریایی نیز برسیم و ارگان ها می توانند برای سفارش به این مرکز مراجعه نمایند.

یک سالی می گردد که مرکز نوآوری و توسعه فناوری دریایی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر آغاز به فعالیت نموده است.

بهمیاری، رئیس مرکز نوآوری و توسعه فناوری دریایی دانشگاه خلیج فارس بوشهر نیز در این باره می گوید: اولویت ها و برنامه های مرکز با توجه به ظرفیت های توسعه دریا محور استان معین شده است. یکی از حوزه هایی که استان ما در آن ظرفیت زیادی دارد حوزه گردشگری دریایی است و به همین علت، بخشی از فعالیت های پژوهشی مرکز در ارتباط با توسعه فناوری های گردشگری دریایی است که تا به الان پروژه هایی در این زمینه انجام داده ایم و پروژه هایی نیز در دست داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 290

به "دوچرخه دریایی در مرکز نوآوری و توسعه دریایی دانشگاه خلیج فارس طراحی و ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه دریایی در مرکز نوآوری و توسعه دریایی دانشگاه خلیج فارس طراحی و ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید