خبرنگاران شماره تلفن 43081 آماده پاسخگویی به سئوالات کاربران شبکه شاد است

به گزارش مجله سی نوا، کرمان - خبرنگاران - معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شماره تلفن 43081- 021 آماده پاسخگویی به سئوالات کاربران شبکه شاد است.

خبرنگاران شماره تلفن 43081 آماده پاسخگویی به سئوالات کاربران شبکه شاد است

به گزارش خبرنگاران، حسین براهویی روز یکشنبه در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش کرمان با مدیران و روسای شهرستان ها و مناطق این استان به صورت مجازی اضافه نمود: شبکه شاد تحولی نوپا در نظام تعلیم و تربیت کشور و مهمترین ابزار آموزشی در شرایط فعلی است.

وی با اشاره به عضویت 78 درصدی دانش آموزان استان کرمان در شبکه شاد بر احراز هویت تمام دانش آموزان در این شبکه تاکید کرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان، درباره شرایط کاری معلمان در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: برای برنامه آموزشی معلمان، محتوای دروس مختلف تحصیلی آماده و در شبکه شاد بارگذاری شده است.

وی با بیان این که شماره تلفن 43081-021 آماده پاسخگویی به سوالات کاربران شبکه شاد است، گفت: فیلم های مختلف آموزشی در زمینه کار با شبکه شاد در این پیام رسان در قسمت راهنمای شاد بارگذاری شده است.

براهویی اضافه نمود: آموزش و پرورش مدافع حقوق دانش آموزان است و باید آموزش دانش آموزان را تحت هر شرایطی پیگیری و ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی را در حوزه کاری تضمین کنیم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تهیه و تدوین اطلس دسترسی دانش آموزان در مدارس گفت: جمع آوری اطلاعات صحیح و متناسب با نیاز دانش آموزان و مدارس در شرایط فعلی لازمه عبور از دوران خطیر کرونایی است.

براهویی ساماندهی بهینه نیروی انسانی را نیز ضرورتی انکارناپذیر در راستای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی دانست و تاکید کرد: صدور ابلاغ باید بر اساس واقعیت و متناسب با نیاز باشد.

وی از برگزاری دوره های آموزشی ویژه معلمان استان در زمینه تولید محتوای آموزشی خبر داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 952

به "خبرنگاران شماره تلفن 43081 آماده پاسخگویی به سئوالات کاربران شبکه شاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شماره تلفن 43081 آماده پاسخگویی به سئوالات کاربران شبکه شاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید