جو بایدن می خواهد لیموزین بنزینی 1.5 میلیون دلاری دونالد ترامپ را الکتریکی کند

به گزارش مجله سی نوا، حدس بزنید چه اتفاقی می افتد لیموزین معروف ریاست جمهوری ایالات متحده که به The Beast معروف است؛ تبدیل به یک خودروی الکتریکی گردد.

جو بایدن می خواهد لیموزین بنزینی 1.5 میلیون دلاری دونالد ترامپ را الکتریکی کند

با توجه به اینکه خوروسازهای جهان در حال رقابت با یکدیگر برای عرضه ماشین های الکتریکی هستند؛ طبیعی است انتظار داشته باشیم امن ترین خودروی جهان که رهبر یکی از عظیم ترین ابرقدرت های جهان را سواری می دهد؛ یک سیستم پیشرانه سازگار با محیط زیست داشته باشد و این اجتناب ناپذیر است.

چندی پیش، جو بایدن پشت فرمان پیکاپ الکتریکی Ford F-150 Lightning پیش از عرضه رسمی آن نشست تا نشان دهد علاقه مند به سرعت بخشیدن فراوری خودروهای برقی است. او همچنین علاقه مند به تبدیل ناوگان بنزینی کاخ سفید به سیستم های برقی است. این فقط به خودروی The Beast محدود نمی گردد؛ بلکه همه وسایل حمل و نقل موجود در این کاخ ریاست جمهوری الکتریکی خواهند شد.

طبق توییت خبرنگار مشهور شبکه CNBC، جو بایدن به صراحت درباره این موضوع صحبت نموده است و برای او یک هدف است اما باید در نظر داشت که الکتریکی سازی لزوما به معنای تمام برقی شدن این خودروها نیست.

تمام برقی نه، ولی شاید هیبریدی

الکتریکی کردن خودروهای با سوخت فسیلی می تواند با چالش ها خاص خودشان همراه باشد. خودرویی خاص مانند لیموزین 1.5 میلیون دلاری ریاست جمهوری ایالان متحده به انواع پوشش های زرهی و ایمنی مجهز شده است و آن را به اندازه یک تانک سنگین نموده است.

در وافع، لیموزین فعلی بین 15 تا 20 هزار پوند (6.8 تا 9 تن) وزن دارد و افزودن یک بسته باتری عظیم، باز هم وزن آن را سنگین تر خواهد نمود. به علاوه اینکه یک باتری عظیم نمی تواند تمام انرژی رانش مورد احتیاج این خودرو را تامین کند و احتمالا باید یک سیستم پیشرانه هیبریدی روی آن سوار گردد.

این خودرو هرچند به طور رسمی به عنوان یک کادیلاک شناخته می گردد اما در واقع بر اساس شاسی کامیون های تجاری جنرال موتورز ساخته می گردد؛ بنابراین، اگر نهایتا قرار بر الکتریکی شدن این لیموزین شد؛ جی ام سی هامر EV می تواند پایه مناسبی برای ساخت آن باشد.

هنوز هیچ اقدامی برای الکتریکی کردن لیموزین ریاست جمهوری جو بایدن انجام نشده است و اظهارنظر درباره آن بسیار زود است ولی آنچه که اهمیت پیدا می نماید؛ هدف گذاری چهل و چهارمین رئیس جمهور امریکا برای حرکت از سوخت های فسیلی به سوی سوخت های سازگار با محیط زیست است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1344

به "جو بایدن می خواهد لیموزین بنزینی 1.5 میلیون دلاری دونالد ترامپ را الکتریکی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جو بایدن می خواهد لیموزین بنزینی 1.5 میلیون دلاری دونالد ترامپ را الکتریکی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید