تغییرات به پرسپولیس لطمه می زند، هیات مدیره باید زودتر ورود می کرد

به گزارش مجله سی نوا، بیژن ذوالفقارنسب در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد استعفای محمدحسن انصاریفرد از پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقات پشت پرده همواره در تیم های عظیم وجود دارد. همین موضوع هم باعث می گردد تا هر وقت تغییری رخ می دهد حرف از همین ابهامات زده گردد.

تغییرات به پرسپولیس لطمه می زند، هیات مدیره باید زودتر ورود می کرد

پیشکسوت پرسپولیس اضافه نمود: اگر آقای انصاریفرد و اطرافیان او مشکل اجرایی در باشگاه ایجاد نموده بودند همین اعضای هیات مدیره باید خیلی زودتر مقابل او می ایستادند. عملکرد انصاریفرد را نمی توان بدون علم آنالیز کرد اما او فوتبالی بود و درد پرسپولیس را با تمام مسائل اقتصادی می دانست.

وی درباره حضور مهدی رسول پناه به عنوان سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس توضیح داد: ایشان را خیلی خوب نمی شناسم. برایش آرزوی موفقیت هم دارم اما واقعا چنین رفت و آمدهایی در سطح مدیرعاملی پرسپولیس قطعا به ضرر مجموعه خواهد بود.

ذوالفقارنسب در سرانجام اعلام نمود: پرسپولیس از لحاظ فنی همچنان شرایط خوبی دارد اما اگر ثبات مدیریتی نداشته باشد قطعا به مشکل خواهد خورد. اکنون زمان آن رسیده که مقابل حجم زیاد شکایت هایی که از این باشگاه در فیفا شده است دفاع کرد تا مشکل جدیتری برای تیمی با طرفداران میلیونی رقم نخورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 504

به "تغییرات به پرسپولیس لطمه می زند، هیات مدیره باید زودتر ورود می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات به پرسپولیس لطمه می زند، هیات مدیره باید زودتر ورود می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید