بی وای دی سیگال در نمایشگاه خودرو شانگ های با استقبال گسترده چینی ها روبرو شد

به گزارش مجله سی نوا، بی وای دی سیگال یک هاچ بک کوچک، مقرون به صرفه قیمت و الکتریکی است که برای عرضه به بازار چین در نظر گرفته شده است. بخش خودرو های برقی کوچک هواداران بسیاری در چین دارد و بی وای دی نیز برای حضور قدرتمند در این بخش آماده می گردد.

بی وای دی سیگال در نمایشگاه خودرو شانگ های با استقبال گسترده چینی ها روبرو شد

بی وای دی سیگال براساس پلتفرم الکتریکی بی وای دی یعنی e-platform 3.0 پیشرفته است.

بی وای دی سیگال یک هاچ بک کوچک، مقرون به صرفه قیمت و الکتریکی است که برای عرضه به بازار چین در نظر گرفته شده است. بخش خودرو های برقی کوچک هواداران بسیاری در چین دارد و بی وای دی نیز برای حضور قدرتمند در این بخش آماده می گردد.

آن طور که به نظر می رسد، مشتریان چینی به خوبی از بی وای دی سیگال استقبال به عمل آورده اند. این خودرو در نمایشگاه خودرو شانگ های قابل سفارش گذاری بود و در عرض 24 ساعت، ده هزار سفارش برای خرید آن ثبت شد.

بی وای دی سیگال (به معنی مرغ دریایی) بخشی از خط محصول تازه این شرکت موسوم به اوشن (اقیانوس) است. این خودرو براساس پلتفرم الکتریکی این شرکت یعنی e-platform 3.0 پیشرفته است. در کابین این خودرو دو صفحه نمایش 5 و 12.8 اینچی برای نمایش اطلاعات خودرو و سیستم تفریح تعبیه شده اند. پد شارژر بی سیم، دو جا لیوانی و فرمان تخت نیز از دیگر مشخصه های فضای داخلی بی وای دی Seagull هستند.

مشخصات فنی بی وای دی سیگال

قدرت این هاچ بک کوچک برقی به وسیله تک موتور الکتریکی تامین می گردد. این پیشرانه حداکثر 75 اسب بخار قدرت فراوری می نماید. حداکثر سرعت سیگال نیز معادل 130 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. ابعاد این خودرو برابر با 3780/1715/1540 میلی متر و فاصله بین دو محور 2500 میلی متر است. مشتریان می توانند بی وای دی سیگال را با آرایش 4 نفره و 5 نفره خریداری نمایند.

مشتریان می توانند بی وای دی سیگال را با دو پکیج باتری خریداری نمایند. پکیج نخست باتری LFP با ظرفیت 30 کیلووات ساعت است که برد 305 کیلومتری را برای سیگال فراهم می نماید.

پکیج دوم نیز باتری LFP با ظرفیت 38 کیلووات ساعت است که 100 کیلومتر دیگر بر برد سیگال می افزاید و محدوده مسافت قابل پیمایش آن را به 405 کیلومتر افزایش می دهد. هر دو پکیج باتری به همراه شارژ سریع عرضه می شوند که قادر است باتری را در عرض سی دقیقه، از 0 تا 80 درصد شارژ کند.

بی وای دی سیگال در سبد محصولات این شرکت، یک رده پایین تر از بی وای دی دلفین قرار گرفته است. این خودرو رقیب مستقیم وولینگ بینگو به شمار میرود که محصول جوینت ونچر سایک و جنرال موتورز است.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 31 فروردین 1402 بروزرسانی: 31 فروردین 1402 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1890

به "بی وای دی سیگال در نمایشگاه خودرو شانگ های با استقبال گسترده چینی ها روبرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی وای دی سیگال در نمایشگاه خودرو شانگ های با استقبال گسترده چینی ها روبرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید