بازیگر گیملی در بازی تازه ارباب حلقه ها بازی می نماید

به گزارش مجله سی نوا، جان ریس دیویس (John Rhys-Davies)، بازیگر نقش گیملی در سری فیلم های ارباب حلقه ها، قرار است با انتشار بازی The Lord of the Rings: Return to Moria بار دیگر به سرزمین میانه بازگردد.

بازیگر گیملی در بازی تازه ارباب حلقه ها بازی می نماید

ریس دیویس یک بار دیگر صداپیشگی قهرمان کوتوله داستان را بر عهده خواهد داشت و در این باره می گوید:

لازم به ذکر است که بازی The Lord of the Rings: Return to Moria که سال گذشته معرفی گردید، نوید این را می دهد که بازیکنان را به چهارمین عصر سرزمین میانه و فراتر از داستان های گفته شده در کتاب های تالکین خواهد برد. در توضیحات بازی آمده که بازیکنان که به وسیله لرد گیملی به کوه های مه آلود احضار شده اند، به عنوان گروهی از دورف ها گرد هم می آیند و وظیفه دارند تا غنایم از دست رفته را از سرزمین موریا معروف به Khazad-dûm یا Dwarrowdelf پس بگیرند تا شکوه خود را بار دیگر بدست آورند. با این حال، این کار مستلزم استقامت و کار گروهی است.

طبق گزارش ها بخش کوچکی از بازی در نمایشگاه گیمزکام برای تجربه در اختیار بعضی خبرنگاران قرار گرفته و آن ها بیان نموده اند که بازی که با توجه به فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی ارباب حلقه ها طراحی شده و در واقع به منابع خود وفاداری نسبتاً خوبی دارد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با ارباب حلقه ها، یک بازی نو و مجذوب کننده مبتنی بر هابیت ها به وسیله Weta Workshop و Private Division با عنوان Tales of the Shire در اوایل امسال معرفی گردیده که در سال 2024 عرضه می گردد.

بازی The Lord of the Rings: Return to Moria در تاریخ 24 اکتبر (2 آبان) امسال روی رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی بعلاوه در تاریخ نامشخصی به کنسول های پلی استیشن خواهد آمد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مهر 1402 بروزرسانی: 30 مهر 1402 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1953

به "بازیگر گیملی در بازی تازه ارباب حلقه ها بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر گیملی در بازی تازه ارباب حلقه ها بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید