فزونی نمایندگان عربستان در مجموع تقابل با تیم های ایرانی با شکست تراکتور

به گزارش مجله سی نوا، فزونی النصر مقابل تراکتور باعث شد نمایندگان عربستان در تقابل با تیم های ایرانی، آمار بهتری از خود ثبت نمایند.

فزونی نمایندگان عربستان در مجموع تقابل با تیم های ایرانی با شکست تراکتور

به گزارش خبرنگاران و به نقل از الریاضیه، با پیروزی النصر مقابل تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021، تیم های باشگاهی عربستان در تاریخ تقابل با نمایندگان ایرانی از آنها پیش افتادند.

تیم های دو کشور از شروع لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، در مجموع 118 بار به مصاف هم رفته اند که تیم های ایرانی 47 بار پیروز شده بودند. فزونی النصر مقابل تراکتور اما تعداد پیروزی های نمایندگان عربستان را به عدد 48 رساند. تیم های الهلال و الاهلی به ترتیب با 15 و 11 پیروزی، بیشتر از سایر تیم های عربستانی بر نمایندگان ایران غلبه نموده اند.

شکست تراکتور بعلاوه باعث شد نمایندگان عربستان در مرحله یک هشتم نهایی، در هر شش ملاقات خود مقابل تیم های ایرانی در زمین بی طرف پیروز شوند.

به گزارش خبرنگاران، الهلال و النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021، به ترتیب با نتایج 2 بر صفر و یک بر صفر بر استقلال و تراکتور ایران غلبه کردند و به جمع هشت تیم پایانی رقابت ها رسیدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1451

به "فزونی نمایندگان عربستان در مجموع تقابل با تیم های ایرانی با شکست تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فزونی نمایندگان عربستان در مجموع تقابل با تیم های ایرانی با شکست تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید