بازی Grounded بالاخره پاییز سال جاری از حالت آزمایشی خارج خواهد شد

به گزارش مجله سی نوا، بازی چند نفره پایدار (Grounded) پاییز سال جاری از حالت دسترسی زودرس خارج خواهد شد. این بازی برای کنسول های نسل 8 و 9 مایکروسافت به همراه کامپیوتر در دسترس خواهد بود. شرکت سازنده این بازی آبسیدین (Obsidian) بوده که سابقه خوبی در دنیای بازی های ویدئویی دارد.

بازی Grounded بالاخره پاییز سال جاری از حالت آزمایشی خارج خواهد شد

پایدار در سبک چند نفره و دوام آوری است. همینطور اینکه در حال حاضر در حالت دسترسی اولیه واقع شده است. تاریخ عرضه اصلی این بازی 5 مهر (27 سپتامبر) اعلام شده است. در زمان دسترسی اولیه برای بازی پایدار نزدیک به 12 به روزرسانی عرضه شد. حال این عرضه نسخه کامل بازی خواهد بود و تمامی این به روزرسانی ها را دربر خواهد داشت. با داشتن این نسخه شما می توانید تمامی رازهای جهانی بازی پایدار را کشف کنید.

در بازی پایدار کاراکترهای شما به میزان یک مورچه کوچک شده اند. حال شما باید بگردید و سعی کنید که دوام بیاورید. بازی در سبک اول شخص و چند نفره است. همینطور اینکه به صورت کوآپ (Co-Op) بوده که لذت آن را چندین برابر می نماید. جهانی بازی بسیار گسترده بوده و از آنجایی که کاراکتر شما کوچک است، رازهای زیادی برای اکتشاف وجود دارد.

یکی از نکات جالب بازی پایدار واکنش موجودات جهانی آن به عملکرد شما است. شما باید در این جهان دوام بیاورید. به همین علت عناصر دوام آوری نیز به طور کامل در آن مشهود است. برای مثال کاراکترهای شما توانایی ساخت یک مرکز را دارند تا خود را از خطرات اطراف حفظ نمایند. همینطور اینکه قابلیت ساخت سلاح ها و ابزارهای مختلف نیز در این بازی وجود دارد. پس اگر هوشمندانه عمل کنید می توانید در آن به راحتی پیشرفت کنید.

داستان بازی به خودی خود مجذوب نماینده است. همینطور اینکه ایده کوچک کردن کاراکترهای اصلی بسیار جالب به نظر می رسد. با اینحال شما می توانید این بازی را با دوستان خود به صورت کوآپ تجربه کنید. یکی از نکات مثبت بازی پایدار این است که در روز اول در سرویس گیم پس (Game Pass) حضور خواهد داشت. به همین علت افراد زیادی از ابتدا به آن دسترسی دارند.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1767

به "بازی Grounded بالاخره پاییز سال جاری از حالت آزمایشی خارج خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Grounded بالاخره پاییز سال جاری از حالت آزمایشی خارج خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید