بازارهای آخر هفته پوکت ، لذت خرید در تایلند (تور پوکت ارزان)

به گزارش مجله سی نوا، اگر تا کنون سفر به پوکت داشته اید ، شهر پوکت را بخوبی می شناسید و این شهر را برای بازارهای آخر هفته پوکت که خرید در پوکت را با قیمت مناسب ممکن نموده است ، یکی از برترین شهر های این کشور می دانید. مخصوصا اگر عاشق خرید کردن باشید. البته علاوه بر بازارهای پوکت که زیاد هم هستن می توانید در بقیه ایام هفته هم از آنها بازدید کنید. از این رو است که پوکت گردشگران زیادی را به خود جذب نموده است. پس اگر می خواهید در خصوص این شهر و بازار معروفش از مجموعه بازارهای پوکت برای خرید در تایلند بیشتر بدانید، تا انتها این مطلب با ما و خبرنگاران همراه شوید.

بازارهای آخر هفته پوکت ، لذت خرید در تایلند (تور پوکت ارزان)

برای سفر با تور پوکت ارزان همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای پوکت تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

موقعیت بازارهای پوکت

اگر بدنبال اجناس تخفیف دار در بازارهای پوکت هستید ، مادامی که در این بازار از بازارهای آخر هفته هستید می توانید اجناسی را با برترین تخفیفات تهیه کنید. پس تنها احتیاج به زمان بیشتری برای خرید خواهید داشت. البته حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید ، برای بازدید از این بازار ، باز هم احتمالا وقت کم خواهید آورد. اما چه چیزهایی در این مکان یافت می شوند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت : انبوهی از اجناس مختلف مثل انواع اجناس دست دوم، سوغات، وسایل دزدان دریایی و غذا های محلی خوشمزه در این بازار به وفور یافت می شوند. این بازار در امتداد جاده چائو فا وست قرار گرفته و علاوه بر نزدیکی به شهر پوکت به فستیوال مرکزی نیز بسیار نزدیک است. حتما تا به الان مشتاق شده اید تا نام محلی این بازار را بدانید، در میان مردم این بازار از بازارای آخر هفته پوکت و بازارهای پوکت به بازار ناکا نام گرفته است. در ضمن اگر آدرس دقیق این بازار را بخواهید باید گفت : این بازار در تایلند، پوکت، امتداد جاده چائو فا وست قرار گرفته است

اجناس درون بازار

این بازار از بازارهای پوکت انقدر قابلیت برای خرید در تایلند دارد که حتی اگر بدنبال اجناس دست دوم می شد باید به قسمت سر پوشیده این بازار رجوع کنید، چرا که این بازار دارای و قسمت سر پوشیده و سر باز می باشد. البته نگران کهنه به نظر رسیدن اجناس نیز نباشد ، اصلا در ظاهر چنین چیزی را نشان نمی دهند. این اجناس دسته دوم عبارتند از انواع شلوار جین، تی شرت و چیز های دیگر. در صمن در این بازار از بازار آخر هفته پوکت برای خوراک شما هم تدابیر لازم اندیشیده شده و در سمت راست ورودی اصلی بازار می توانید غذاهایی مانند: ذرت های جوشیده شده در کره، سوسیس های سرخ شده و تند، مرغ سوخاری، انواع میوه ها و حتی حشره های سرخ شده را بیابید و از آنها لذت ببرید و با قوای بیشتری به ادامه گشت و گذار بپردازید. اما برویم سراغ قسمت نو این بازار که پر است از غرفه هایی پر از اسباب بازی ها، گوشی های موبایل، انواع اجناس الکترونیکی، سی دی و دی وی دی، کیف و کفش، انواع جواهرات و بدلیجات، ساعت، لباس و حتی وسایل آشپزخانه که در واقع هر چیزی که بخواهید می تواند برایتان مهیا گردد. البته به این اجناس می توان انواع تصاویر و کنده کاری ها را نیز افزود که اگر اهل بازارهای اخر هفته پوکت باشید بسیار مورد توجهتان قرار خواهد گرفت.

زمان خریداری

از آنجایی که این بازار یک بازار آخر هفته است ، حکم شنبه و یا یکشنبه بازار ما را داشته و تنها در این دو روز باز است. در خصوص ساعات ماری این بازار هم باید گفت که از ساعت چهار تا نه و نیم شب می توانید از آن بازدید کنید. اما رعایت چند نکته می تواند بسیار برایتان مفید فایده باشد. اول اینکه برای پیدا کردن جای پارک هم که شده بهتر است تا ساعت چهار خود را به این بازار برسانید. در واقع بعد از نیم ساعت این بازار انقدر شلوغ خواهد شد که دیگر برای خودتان هم جا پیدا نمی گردد چه برسد از طریق نقلیه تان. در ضمن بازدید از این بازار در این ساعات احتمال آفتاب سوختگی تان را به حداقل می رساند به خصوص در فصول سرد سال. در خصوص کف بازار هم هیچ احتیاجی به نگرانی نیست چون کف این بازار سیمان شده و به راتی می توانید بدون گلی شدن کفشتان ساعت ها پیاده روی کنید و گشت بزنید. البته نگران نباشید این بازار از بازارهای آخر هفته پوکت در سفر به پوکت به میزان بازار چاتوچک شهر بانکوک بزرگ نیست پس می توانید از قسمت های زیادی از آن در همین چند ساعت بازید کنید.

چگونه می توان خود را به این بازار رساند؟

برای خرید در تایلند و دسترسی به این بازار از بازارهای آخر هفته پوکت کافی است از اولین چراغ هدایت و رانندگی در نزدیکی فستیوال پوکت و رو به روی وات ناکا، معبد بودایی ها ،یک کیلومتر به سمت چپ بروید. چرا که در امتداد جاده چائو فا وست به این بازار خواهید رسید.در این مطلب قصد داشتیم تا با آشنا کردن شما با این بازار ، نکات لازم را برای بازدید از آن ذکر کنیم تا در بازدید از آن دچار مشکل نشوید و از پول و وقت خود نهایت استفاده را ببرید. امید است با نگارش این مطلب نقشی در آگاهی رسانی به شما ایفا نموده و موجبات شادی و رضایت شما عزیزان و خوانندگان همواره همراه خبرنگاران را فراهم آورده باشیم.

منبع: همگردی
انتشار: 7 بهمن 1401 بروزرسانی: 7 بهمن 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1855

به "بازارهای آخر هفته پوکت ، لذت خرید در تایلند (تور پوکت ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارهای آخر هفته پوکت ، لذت خرید در تایلند (تور پوکت ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید