اعطای مجوز استفاده از پتنت برای توسعه فناوری ذخیره سازی انرژی

به گزارش مجله سی نوا، شرکت امریکن ریسورس (American Resources) مجوز های فرعی پتنت های مربوط به گرافن را به شریک خود برای توسعه فناوری ذخیره انرژی اعطا می نماید.

اعطای مجوز استفاده از پتنت برای توسعه فناوری ذخیره سازی انرژی

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت امریکن ریسورس (American Resources) مجوز های فرعی پتنت های مربوط به گرافن را به شریک خود برای توسعه فناوری ذخیره انرژی اعطا می نماید. این شرکت گفت که دو حق اختراع انحصاری خود را برای فراوری گرافن به شرکت نوواسترا (Novusterra Inc) داده است.

نوواسترا یک شرکت خصوصی مستقر در فلوریدا است که متمرکز بر دستیابی و توسعه فناوری های خاص بازار برق، از جمله عناصر خاک های نادر (REE)، امکانات و فناوری های پردازش و همچنین فناوری های ذخیره انرژی است. نوواسترا به دنبال جمع آوری حداقل 5 میلیون دلار برای تأمین هزینه توسعه اولیه و تجاری سازی مجوز های اختصاصی غیر انحصاری ویژه فراوری گرافن در نسل بعدی فناوری ذخیره انرژی و باتری است.

مارک جنسن، رئیس و مدیرعامل شرکت امریکن ریسورس گفت: همانند دیگر دارایی ها، ما همواره در کوشش هستیم تا راه هایی برای به حداکثر رساندن ارزش سهامداران خود پیدا کنیم. ما از همکاری با نوواسترا استقبال می کنیم. گرافن یک فناوری هیجان انگیز است که در آن می توانیم از مواد کربنی فراوری شده از عملیات استخراج در آپالاشیای مرکزی به عنوان منبع مواد اولیه استفاده کنیم و معتقدیم که این فناوری نوآوری را در بازار ذخیره انرژی و برق ایجاد خواهد نمود. ما از کار با نوواسترا در این زمینه بسیار هیجان زده هستیم که نه تنها می تواند برای امریکن ریسورس به عنوان یک مشتری تلقی گردد، بلکه مشاغل نوآورانه جدیدی را برای جامعه محلی فراهم می نماید.

براساس توافق نامه مجوز غیرانحصاری، امریکن ریسورس حدود 50 درصد از سهام شرکت نوواسترا را در قالب سهام عادی کلاس A و کلاس B دریافت می نمایند. علاوه بر این، شرکت فرعی امریکن ریسورس، ادونسد کربن متریالز (Advanced Carbon Materials)، 50 درصد از درآمد عملیاتی حاصل از فروش آینده گرافن توسط نوواسترا را دریافت خواهد نمود.

امریکن ریسورس پیش بینی می نماید سهام عادی کلاس A که در نوواسترا، به صورت سود سهام در میان سهامداران موجود شرکت امریکن ریسورس توزیع گردد. این شرکت پیش بینی می نماید در 120 روز آینده یک تاریخ ثبت برای این کار اعلام گردد. شرکت امریکن ریسورس، دارای سه بخش مجزای کربن، خاک های نادر و فلزات است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1259

به "اعطای مجوز استفاده از پتنت برای توسعه فناوری ذخیره سازی انرژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای مجوز استفاده از پتنت برای توسعه فناوری ذخیره سازی انرژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید