اجازه نمیدهیم عدهای بزهکار کرمانشاه را شهری ناامن نشان دهند

به گزارش مجله سی نوا، خبرنگاران/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: اشد مجازات در انتظار سارقین زورگیر حادثه اخیر کرمانشاه خواهد بود.

اجازه نمیدهیم عدهای بزهکار کرمانشاه را شهری ناامن نشان دهند

شهرام کرمی با اشاره به دستگیری عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی، اظهار کرد: هفته پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن دو دزد زورگیر ضمن ضرب و شتم بانویی رهگذر در یکی از محلات کرمانشاه، اقدام به ربودن اموال او می نمایند.

وی توضیح داد: انتشار گسترده این فیلم در فضای مجازی ناراحتی مردم کرمانشاه را بدنبال داشت و باعث گسترش احساس ناامنی بین آنان شد، لذا دستور فوری رسیدگی به این موضوع را صادر کردیم.

دادستان کرمانشاه با تقدیر از کوشش های شبانه روزی ضابطین دستگاه قضایی استان و سرعت عمل برای دستگیری این متهمین، گفت: خوشبختانه پلیس استان با کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده توانست سه نفر دزد زورگیر این ماجرا را در شهرهای مختلف شناسایی و در نهایت آنها را با نیابت فضایی در خارج از استان دستگیر کند.

وی با تاکید براینکه اشد مجازات دستگاه قضایی در انتظار این دزدین زورگیر خواهد بود، بیان کرد: با برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم بدون هیچگونه مماشاتی برخورد می کنیم.

کرمی گفت: به همه دزدین و زورگیران خشن اعلام می کنیم هیچ حاشیه امنی برای آنها در کرمانشاه وجود ندارد و در صورت انجام هرگونه اقدام خلاف قانون در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل مجرمانه خود خواهند رسید.

وی متذکر شد: اجازه نمی دهیم عده ای بزهکار و هنجارشکن امنیت مردم استان را به خطر بیندازند و کرمانشاه را شهری ناامن نشان دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1028

به "اجازه نمیدهیم عدهای بزهکار کرمانشاه را شهری ناامن نشان دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه نمیدهیم عدهای بزهکار کرمانشاه را شهری ناامن نشان دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید