آماده شدن نیمی از استادیوم های قطر برای جام جهانی 2022

به گزارش مجله سی نوا، قطر از دو استادیوم مدرن دیگر خود رونمایی کرد تا نیمی از استادیوم های جام جهانی 2022 دو سال قبل از شروع این رویداد بزرگ آماده شده باشند.

آماده شدن نیمی از استادیوم های قطر برای جام جهانی 2022

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از الرای، قطر میزبان بزرگ ترین رقابت فوتبالی در دنیا است. جام دنیای 2022 به میزبانی این کشور کوچک عربی برگزار خواهد شد و این کشور به نظر می رسد که میزبان بسیار خوبی برای این رقابت بزرگ خواهد بود.

قطر از دو استادیوم مدرن دیگر خود رونمایی کرد. استادیوم الخور و استادیوم شهر آموزشی، درهای خود را به سوی علاقمندان گشودند تا تعداد استادیوم های آماده پذیرایی از بازی های جام دنیای به 4 برسد.

قرار است که قطر 8 استادیوم را برای جام دنیای 2022 آماده کند که تا الان 4 استادیوم آن به صورت کامل و طبق استاندارهای بین المللی که فیفا مشخص نموده آماده شده اند و چهار استادیوم دیگر باقی مانده که طبق اعلام مقامات قطری قبل از موعد مشخص شده از سوی فیفا آماده خواهند شد.

باشکوه ترین و بزرگ ترین استادیومی که قطر قرار است برای جام دنیای 2022 آماده کند استادیوم لوسیل است که گنجایش 80 هزار نفری خواهد داشت و میزبان ملاقات افتتاحیه و فینال خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 393

به "آماده شدن نیمی از استادیوم های قطر برای جام جهانی 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده شدن نیمی از استادیوم های قطر برای جام جهانی 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید