10 آبگرمکن خورشیدی در بوستان های منطقه 19 تعمیر و بازآماد شدند

به گزارش مجله سی نوا، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 19 گفت: با شروع فعالیت تعمیر و برطرف نواقص آبگرمکن های خورشیدی منطقه با هدف بهره وری مجدد از آن ها، 10 دستگاه آبگرمکن آنالیز فنی و تعمیر شدند.

10 آبگرمکن خورشیدی در بوستان های منطقه 19 تعمیر و بازآماد شدند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی راهنمایی شهردار منطقه راه اندازی آبگرمکن های خورشیدی را اقدامی مهم در راستای یاری به بهینه سازی مصرف انرژی، توسعه انرژی های پاک و نیز کاهش هزینه های نگهداشت شهر دانست و اضافه نمود: به همین دلیل طی برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه فعالیت های زیست محیطی منطقه، آبگرمکن های خورشیدی بوستان های منطقه در حال تعمیر و در حال راه اندازی مجدد هستند.

به گفته او تا به امروز 10 آبگرمکن خورشیدی در بوستان های بهشت، 22بهمن، شهید کاظمی و گلچین تعمیر و بازآماد شده و دو دستگاه آبگرمکن خورشیدی نیز در بوستان بهار در حال تعمیر است. ضمن اینکه طبق بازدیدهای صورت گرفته آبگرمکن های مستهلکی که قابلیت تعمیر ندارند در حال جمع آوری و انتقال به انبار منطقه هستند .

راهنمایی در بخش دیگری از جمع آوری پنل های خورشیدی بلااستفاده در بوستان ولایت اطلاع داد و گفت: این پنل ها به منظور بهره برداری مجدد در سایر ساختمان های اداری شهرداری این منطقه جمع اوری، نظافت و مورد تست آزمایشگاهی قرار گرفته و در صورت تایید بکارگیری می شوند.

به گفته راهنمایی در حال حاضر 29 آبگرمکن خورشیدی در این بوستان نصب شده اند که تعدادی از آن ها به علت نقص فنی درحال تعمیر و راه اندازی دوباره هستند.

شهردار منطقه بعلاوه به اتمام فعالیت ممیزی انرژی در ساختمان ستادی منطقه و ساختمان اسکان کارگری ناحیه 4 اشاره و بیان نمود: طی بازبینی و گزارش های ارایه شده مواردی که باعث هدررفت انرژی در این ساختمان ها می شوند، شناسایی شده که در فاز بعدی برطرف خواهند شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1669

به "10 آبگرمکن خورشیدی در بوستان های منطقه 19 تعمیر و بازآماد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 آبگرمکن خورشیدی در بوستان های منطقه 19 تعمیر و بازآماد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید